- 26 000 – 36 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok.
Máte prokazatelné obchodní zkušenosti? Jste dravý charismatický extrovert s tahem na branku? Baví Vás oslovovat cizí lidi, společnosti a navazovat kontakty? Umíte pracovat samostatně ale i s týmem? Hledáte stabilní společnost s důrazem na kvalitu, rychlost, čestnost, invenci, dialog a osobní přístup? Pokud jste si na tyto otázky odpověděl/a kladně, pak je tato pracovní nabídka přímo pro Vás.
Vybraný úspěšný kandidát bude ZODPOVĚDNÝ za: vyhledávání a oslovování nových zákazníků, prodej informačního systému pro malé a středně velké společnosti, samostatné vedení obchodních jednání s managementem potenciálních zákazníků, organizaci obchodních akcí pro zákazníky, spolupráci s týmem odborných konzultantů.
POŽADUJEME: SŠ vzdělání, zkušenosti s obchodem (v oboru IT výhodou), nadšení pro obchod a networking, znalost AJ komunikativně výhodou, znalost MS Office, časovou flexibilitu, ŘP sk. B., ochotu dojíždět za zákazníkem, zodpovědnost za výsledky, schopnost naslouchat vyjednávat, cíleně řídit rozhovor, schopnost aktivně komunikovat, prezentovat, prodat, příjemné reprezentativní vystupování, samostatnost, zodpovědnost, loajalitu.
NABÍZÍME: nástup dle domluvy, místo výkonu práce Boskovice, různorodou, zajímavou a tvůrčí práci, možnost seberealizace a růstu, zázemí stabilní, silné společnosti s velkým potenciálem a tahem na zaměstnance, adekvátní a motivující platové ohodnocení, řadu benefitů (pružná pracovní doba, sick days, jazykové a profesní vzdělávání, aj.),dlouhodobou spolupráci, nové administrativní pracovní prostředí a přátelský tým, firemní školka.
Strukturované životopisy s motivačním dopisem „Proč chci tuto práci dělat“ posílejte na e-mail adresu: e-mail přes
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.