- 34 125 – 47 000 Kč
- Plný úvazek

Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok.
Máte prokazatelné obchodní zkušenosti? Jste dravý charismatický extrovert s tahem na branku? Baví Vás oslovovat cizí lidi, společnosti a navazovat kontakty? Umíte pracovat samostatně ale i s týmem? Hledáte stabilní společnost s důrazem na kvalitu, rychlost, čestnost, invenci, dialog a osobní přístup? Pokud jste si na tyto otázky odpověděl/a kladně, pak je tato pracovní nabídka přímo pro Vás.
Vybraný úspěšný kandidát bude ZODPOVĚDNÝ za: vyhledávání a oslovování nových zákazníků, prodej informačního systému pro malé a středně velké společnosti, samostatné vedení obchodních jednání s managementem potenciálních zákazníků, organizaci obchodních akcí pro zákazníky, spolupráci s týmem odborných konzultantů.
POŽADUJEME: SŠ vzdělání, zkušenosti s obchodem (v oboru IT výhodou), nadšení pro obchod a networking, znalost AJ komunikativně výhodou, znalost MS Office, časovou flexibilitu, ŘP sk. B., ochotu dojíždět za zákazníkem, zodpovědnost za výsledky, schopnost naslouchat vyjednávat, cíleně řídit rozhovor, schopnost aktivně komunikovat, prezentovat, prodat, příjemné reprezentativní vystupování, samostatnost, zodpovědnost, loajalitu.
NABÍZÍME: nástup dle domluvy, místo výkonu práce Boskovice, různorodou, zajímavou a tvůrčí práci, možnost seberealizace a růstu, zázemí stabilní, silné společnosti s velkým potenciálem a tahem na zaměstnance, adekvátní a motivující platové ohodnocení, řadu benefitů (pružná pracovní doba, sick days, jazykové a profesní vzdělávání, aj.),dlouhodobou spolupráci, nové administrativní pracovní prostředí a přátelský tým, firemní školka.
Strukturované životopisy s motivačním dopisem „Proč chci tuto práci dělat“ posílejte na e-mail adresu: e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?