- 36 000 Kč
- Plný úvazek
Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení. Nástup ihned nebo dle domluvy.
Jste kreativní a činorodý člověk? Je pro Vás přirozený kontakt se zákazníkem, bezproblémově komunikujete? Rád cestujete a chcete využívat pracovní flexibilitu? Hledáte stabilní společnost, s důrazem na kvalitu, rychlost, čestnost, invenci, dialog a osobní přístup? Pokud jste si na tyto otázky odpověděl/a kladně, pak je tako pracovní nabídka přímo pro Vás.
Vaše náplň práce bude: spolupráce na implementaci produktu u zákazníka, tj. zaškolování zákazníka na informačním systému, nastavení informačního systému, spolupráce na převodu dat, hledání a realizace nejoptimálnějších prozákaznických řešení, podpora zákazníka i po implementaci produktu, školení uživatelů IS Helios (novinky, legislativní změny, apod.), spolupráce s analytiky, programátory, hotline.
Předpokladem pro tuto práci je: SŠ/VŠ vzdělání, nejlépe technického směru, znalost výrobně logistických procesů firmy (nákup, obchod, TPV, výroba, kvalita, kontrola, expedice, sklady, logistika, apod.) je výhodou, praxe jako konzultant, vedoucí výroby, technolog, nákupčí, vhodné také pro velmi šikovného a talentovaného absolventa, zkušenosti s velkým ERP či jeho implementací jsou výhodou, výborná znalost výpočetní techniky, korektní, vstřícné, prozákaznické vystupování, časová i myšlenková flexibilita, ochota cestovat, ŘP sk. B, schopnost analyzovat, interpretovat, předávat informace, samostatnost, zodpovědnost, loajalita, znalost jazyka SQL výhodou.
Naše nabídka pro vás: různorodá, zajímavá a tvůrčí práce, prezentace a zastupování špičkového TOP produktu na trhu, zázemí stabilní, silné společnosti s velkým potenciálem a tahem na zaměstnance, zajímavé a motivující platové ohodnocení, řadu benefitů (pružná pracovní doba, sick days, jazykové a profesní vzdělávání, příspěvek na dojíždění, závodní stravování s příspěvkem zaměstnavatele, aj.), firemní mateřská školka, dlouhodobá spolupráce, nové administrativní pracovní prostředí a přátelský tým.
Mzda 18.000 – 30.000 Kč dle zkušeností.
Společnost Gatema a.s. si vyhrazuje právo vyhlásit nové výběrové řízení, pokud nebude vybrán vhodný kandidát.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?