Správci informačních systémů

Cheb
34.000 – 40.000 Kč

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Máme pro vás tisíce pracovních příležitostí, které čekají právě na vás:
Zobrazit všechny nabídky

Místo výkonu práce: Májová 588/33, 350 02 Cheb. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástup možný ihned. Pracovní doba: pružná pracovní doba (jednosměnný provoz). Vhodné i pro absolventy. Náplň práce: spravovat hlavní informační systémy společnosti (konkrétně ekonomický IS K2 a dokumentový FormFlow Server, včetně jejich propojení s dalšími systémy), získat nadhled nad organizačními a účetními vazbami v celé společnosti, na denní bázi komunikovat s uživateli IS, řešit problémy, podporovat a školit uživatele IS, komunikovat s dodavatelem IS (zejména posuzovat požadavky uživatelů), formulovat zadání SW úprav a procesovat jejich řešení, aplikovat ve spravovaných IS zásady kyberbezpečnosti a ochrany osobních údajů (GDPR). Požadujeme: schopnost týmové a samostatné práce, analytické myšlení, pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost, pokročilá orientace v IT technologiích, znalost základů vícevrstvé architektury IS, SQL databází, výměnných formátů XML, CSV apod., schopnost aplikace výrokové logiky a tvorby algoritmů, ochota učit se novým věcem a přesahům do dalších oborů, výhodou znalost AJ a řidičský průkaz sk. B. Nabízíme: samostatná a zodpovědná práce na hlavní pracovní poměr, příjemné pracovní prosttředí, férový přístup, možnost vzdělávání a profesního růstu, měsíční a roční motivační odměny, příspěvek na penzijní spoření a dovolenou, 5 týdnů dovolené, další zaměstnanecké výhody (stravenky, mobilní telefon atd.). Kontakt pro zájemce: telefonicky (volat Po-Pá 8:00–17:00 h) anebo e-mailem.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

bezpečnost na dobu neurčitou měsíční zájem
Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT