- 30 000 – 56 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
PRACOVNÍK/CE MARKETINGU
Nástup možný ihned.
POŽADUJEME: hledáme ideálně středoškolačku s ekonomicko-obchodním vzděláním nebo praxí na obdobné pozici. Potřebný je pro nás aktivní přístup k práci, výborné organizační schopnosti, kreativní myšlení a dovednosti na PC (MS Office nutností, SAP a Adobe velkou výhodou, ne však podmínkou). Vzhledem k charakteru práce se těšíme na někoho samostatného, loajálního a pečlivého s dobrými komunikačními schopnostmi. Oceníme chuť se něco naučit a také učit nás. Nutností je řidičský průkaz sk. B.
NÁPLŇ PRÁCE: hlavní náplní práce bude administrativa marketingových aktivit, evidence faktur a marketingových nákladů a zejména spolupráce, budování a podpora obchodních vztahů s dodavateli a zákazníky. Dále na Vás bude zajišťování a správa zásob, propagačních předmětů a materiálů. Součástí práce také bude organizace a řízení prezentace společnosti na propagačních, společenských a sportovních akcích. Na denním pořádku budete aktualizovat webové stránky a facebook společnosti.
NABÍZÍME: stravenky, na začátku spolupráce Vám vše potřebné vysvětlí a ukáží zkušení kolegové, smlouva na HPP při nástupu, dvanáctkrát za rok dostanete výplatu a to, že ji budete mít na účtu včas, tak je u nás samozřejmostí, práci v perspektivní a stabilní společnosti s působnosti po celé ČR, čím šikovnější budete, tím vyšší budou prémie, čekají Vás kolegové se smyslem pro humor a chutí do práce, pravidelně Vás budeme školit, a v neposlední řadě Vás čekají teambuildingové akce, jelikož si uvědomujeme důležitost správně fungujícího kolektivu.
PRVNÍ KONTAKT: životopisy zasílejte na e-mail: e-mail přes , do předmětu prosím uveďte Pracovník marketingu.
ov.28.8.18
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?