- 35 000 – 36 998 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Krajský úřad Jihomoravského kraje
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení
Ředitel Krajského úřadu Jihomoravského kraje vyhlašuje výběrové řízení na obsazení místa
pracovník/ce marketingu (copywriter)
odbor tiskových věcí a marketingu
Místo výkonu práce: Žerotínovo náměstí 3, BRNO
Platové podmínky: se řídí zákoníkem práce a nařízením vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, platová třída 11
Termín nástupu: co nejdříve – dle dohody
Charakteristika vykonávané práce:
Na této pozici se budete zásadním způsobem podílet na komunikaci krajského úřadu; budete úzce spolupracovat s týmem profesionálů; redaktory, grafiky a manažery marketingu. Širokému a pestrému portfoliu materiálů vtisknete vstřícný, srozumitelný a kreativní jazykový styl, a to od vtipných hlášek na propagačních předmětech přes claimy celokrajských kampaní, brožury, noviny, scénáře videí až třeba po text tohoto inzerátu. Budete dělat práci, která má smysl pro téměř 1,2 milionu lidí. Pomůžete propagovat témata z oblasti zdravotnictví, kultury, školství, životního prostředí, sociální péče, dopravy, inovací, turistiky a mnoha dalších. Svůj prostor dostanete i na sociálních sítích. Budete mít prostor se rozvíjet a svými nápady obohatit práci týmu.
Kontaktní pracovník: Mgr. Zbyněk Vičar, vedoucí odboru tiskových věcí a marketingu, telefon zobrazit tel. číslo .
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?