- 26 000 – 31 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Společnost PROMA REHA, s.r.o., český výrobce vybavení pro zdravotnická zařízení, hledá posilu do svého servisního týmu – zaměstnance na pozici „SERVISNÍ TECHNIK / SERVISNÍ TECHNIČKA“. Jeho hlavním úkolem bude zajišťování servisních zásahů na výrobcích u zákazníků.
Pracovní poměr na dobu určitou, po zapracování možné prodloužení nebo doba neurčitá. Nástup možný ihned.
Nástupní hrubá měsíční mzda 23.000,– Kč, po zapracování do 30.000,– Kč dle nastavených parametrů odměňování.
Náplň práce: vykonávání servisních činností u zákazníků (nemocnice, domovy důchodců, domácí péče); komunikace se zákazníkem v průběhu servisu; příprava náhradních dílů pro servisní zákrok; cestování služebním vozem za zákazníky; dokumentování servisních případů v IS Helios Orange; provádění bezpečnostně technických kontrol – revizí; dokumentování revizí; plnění servisních plánů v ČR i zahraničí.
Požadavky: SŠ vzdělání technického směru (elektro); min. řidičský průkaz sk. B; manuální zručnost a technické myšlení; znalost práce na PC (MS Office); slušné vystupování, organizační a komunikační schopnosti; výpis z rejstříku trestů; výhodou – znalost informačního systému Helios Orange; vyhláška č. 50/1978 Sb., §5 a výše.
Zaměstnavatel nabízí: zajímavou a odpovědnou práci v prostředí stabilní české společnosti; zaškolení a odborný rozvoj; příjemné pracovní prostředí; po zapracování stravenkový paušál, zvýhodněné volání i pro rodinné příslušníky; ohodnocení závislé na výsledcích a plnění cílů; 25 dní dovolené.
V případě, že Vás tato nabídka práce zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis s krátkým průvodním dopisem na e-mail: e-mail přes , mobil: + zobrazit tel. číslo .

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.