- 30 000 – 34 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
1. kontakt e-mailem: e-mail přes
NEVYDÁVAT DOPORUČENKY !
Zajímá Vás online marketing a chcete se v něm rozvíjet? Chcete pracovat na velkých projektech? Chcete se podílet na budování e-shopů v rychle rostoucí české investiční skupině, která působí v 5 evropských zemích? Do marketingového oddělení v Ostravě hledáme vhodné uchazeče na marketingovou pozici Digital Marketing Specialist. U nás budete mít na starost marketingové online kampaně pro jeden velký projekt, který můžete rozvíjet. Pozice je vhodná i pro absolventy. Staňte se součástí velké stabilní společnosti s ročním obratem přesahující stovky miliónů Kč.
Popis pozice
Digital Marketing Specialist připravuje, nastavuje a spravuje online marketingové PPC kampaně v systémech Google Ads a Seznam Sklik pro naše e-shopy. Zaměřuje se na výkonnostní i brandové kampaně. Nastavuje kampaně pro YouTube. Pracuje se srovnávači zboží jako je Heureka nebo Zboží. Sleduje novinky a nejnovější trendy ve světě PPC kampaní a srovnávačů. Využívá analytické nástroje jako je Google Analytics pro vyhodnocování kampaní. Sleduje výsledky PPC kampaní, YouTube kampaní a srovnávačů, nastavené cíle a zpracovává reporting.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.