- 43 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Pracovní poměr na dobu určitou, jednosměnný provoz.
Popis pozice: zaměstnanec uplatňuje normy kvality ISO 9001 a IATF 16949 a specifické požadavky zákazníka; řeší reklamace (externí, interní); vyšetřuje příčiny neshody a napomáhá k odstranění; provádí periodické audity produktu; spolupracuje při interních a externích auditech; podílí se na tvorbě dokumentace kvality (kontrol. plány, katalogy vad, apod.); vypracovává pravidelné reporty (QOS, zmetkovitost apod.).
Co zaměstnavatel očekává: SŠ / VŠ vzdělání (ideálně technického nebo chemicko-technologického směru); znalost anglického jazyka slovem i písmem; znalost nástrojů kvality a norem ISO 90001 a IATF 16949 výhodou; velmi dobré komunikační a vyjednávací schopnosti; odpovědnost, samostatnost, flexibilita, organizační schopnosti; být týmový hráč; uživatelskou znalost práce na PC (MS Office, SAP, Palstat) a ŘP skupiny B.
Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, příspěvek na penzijní pojištění, závodní stravování, výhodný tarif od mobilního operátora.
V PŘÍPADĚ VAŠEHO ZÁJMU POŠLETE ŽIVOTOPIS NA ADRESU: e-mail přes
Bližší informace – paní Radka Balcarová, tel.: zobrazit tel. číslo (v pracovních dnech od 07:00 hod. do 13:00 hod.), e-mail: e-mail přes

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.