- 28 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
Požadovaný profil:
o středoškolské vzdělání s maturitou ekonomického zaměření
o dobrá znalost právních předpisů a norem týkajících se daňových předpisů, evidence majetku a oběhu dokumentů a další administrativní agendy
o praxe v oboru administrativní činnosti výhodou
o samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost, pečlivost, týmová práce
o organizační a komunikační schopnosti
o práce s ceninami (dohoda o odpovědnosti)
o velmi dobré uživatelské znalosti PC
o řidičské oprávnění sk. „B“
o časová flexibilita
Hlavní charakteristika pracovní činnosti:
o zajišťuje výkon spisové služby a archivní služby (m.j. evidence arch. materiálů, zásob, dlouhodobého hmotného majetku, sklad. evidence, cykličnost, třídění došlé pošty a její zapisování do podatelny),
o zodpovídá a vede evidenci docházky zaměstnanců provozního střediska
o zajišťuje pracovní činnosti na pokladně provozu
o provádí průběžnou aktualizaci dat v IS archiv,
o plní úkoly, které vyplývají ze souvisejících závazných legislativních předpisů a vnitropodnikových norem (VPN),
o provádí záznamy z porad a jednání včetně plnění dalších úkolů dle pokynů vedoucího provozu
Bližší informace: Ing. Karel Straka, vedoucí provozu Bystřice nad Pernštejnem, tel. zobrazit tel. číslo , email:
Více informací na odkazu www.pmo.cz/cz/nabidky/kariera/
stravenky, dovolená navíc, fond FKSP, příspěvěk na penzijní připojištění
První kontakt emailem.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?