- 32 600 – 38 600 Kč
- Plný úvazek
Životopisy zasílat na adresu : e-mail přes
Hledáme :
Pracovní pozice : Provozně – administrativní pracovník
Typ práce : HPP (zástup za MD)
Datum nástupu : ihned
Délka směn : pondělí až pátek – 8 hodin, pružná pracovní doba
Požadavky : Středoškolské vzdělání, uživatelsky MS Excel, Word, organizační schopnosti, řidičský průkaz
Nástupní plat : cca 20.000,– až 25.000,– Kč ( dle platných tabulek a délky praxe), + po zkušební době osobní ohodnocení
Náplň práce : Běžná administrativní činnost, vedení dokumentace, příprava objednávek, nákup a přebírání zásilek, příprava podkladů pro výběrová řízení, objednávaní zaměstnaneckých obědů, FKSP, došlá a odešlá pošta.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.