- 31 000 – 32 000 Kč
- Plný úvazek
Požadovaný profil:
Min. SŠ vzdělání s maturitou, ekonomický směr výhodou
dobrá znalost práce s PC, scanování a kopírování dokumentů, obsluha běžných kancelářských programů (Outlook, Internet Explorer atd.)
zkušenost s vedením spisové služby výhodou
samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost, pečlivost
organizační a komunikační schopnosti
Hlavní charakteristika pracovní činnosti:
přejímá a třídí došlou poštu a provádí její evidenci v systému spisové služby včetně dokumentů došlých prostřednictvím datových schránek,
přejímá poštu k odeslání, kontroluje úplnost formálních náležitostí, eviduje ji v systému spisové služby a odesílá, vyřizuje případné reklamace s poštovním úřadem, případně s jinými vykonavateli poštovních – doručovacích služeb,
přijímá, eviduje a hradí případné zásilky na dobírku, balíky, složenky a provádí jejich vyúčtování,
uskutečňuje doručovací služby a přepravu poštovních zásilek, včetně případných úhrad zásilek na dobírku.
Bližší informace: Jana Rampulová, vedoucí podatelny, kontakt tel. zobrazit tel. číslo

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.