- 25 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE www.letohrad.eu
Předpoklady:
• dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, státní občan České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt.
Přihláška musí obsahovat tyto náležitosti:
• jméno, příjmení, titul;
• datum a místo narození;
• státní příslušnost uchazeče;
• místo trvalého pobytu;
• číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu a povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana;
• datum a podpis uchazeče, kontaktní adresu, telefon, e-mail.
K přihlášce je nutné přiložit:
• úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání;
• strukturovaný profesní životopis, kde budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních odborných znalostech, dosaženém vzdělání;
• motivační dopis;
• výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce.
Předpokládaný nástup na pracovní místo: dle dohody
doba určitá (zástup za MD a RD)
Údaje o pracovním místu:
• místo výkonu práce Letohrad;
• dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., ve znění pozdějších předpisů, pracovní poměr na dobu určitou;
• náplň činnosti dle katalogu prací zahrnuje výkon státní správy v rozsahu obecného stavebního úřadu a další úkoly dle potřeb zaměstnavatele;
Místo, adresa a způsob podání přihlášky:
• Přihlášku s uvedenými doklady zasílejte doporučeně na adresu město Letohrad, Václavské náměstí 10, 561 51 Letohrad.
• Na obálku uveďte: „Neotvírat, výběrové řízení – OVŽP, k rukám Mgr. Kateřině Halbrštátové.“
Lhůta pro podání přihlášky: do čtvrtka 19.01.2023 11:00 hodin buď osobně na podatelnu Městského úřadu Letohrad nebo poštou (rozhoduje podací razítko pošty nebo podatelny městského úřadu).
Další informace:
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo nevybrat žádného uchazeče a výběrové řízení kdykoli bez udání důvodů zrušit. Uchazeč nese náklady, které mu ve výběrovém řízení vznikly. Podáním přihlášky uchazeč souhlasí s tím, že zadavatel bude pro potřeby výběrového řízení nakládat s jeho osobními údaji. Po skončení výběrového řízení budou neúspěšným uchazečům vráceny přílohy zaslané s přihláškou do výběrového řízení. V případě, že se zásilka vrátí jako nedoručená, budou všechny dokumenty uchazeče skartovány.
Přepokládaný termín pohovoru s uchazeči je 26.01.2023, přesný čas bude včas mailem upřesněn. Rozhodnutí výběrové komise bude uchazečům oznámeno písemně.
Případné další informace poskytne Mgr. Kateřina Halbrštátová, tel. zobrazit tel. číslo , email: e-mail přes .

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.