Personalista, administrativní pracovník PRACOVIŠTĚ TŘEBÍČ

Borovina, Třebíč
35.000 – 38.000 Kč
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2) ,
Německý jazyk (Pokročilý začátečník A2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

O nás

Perfect Carpets s.r.o. byla založena v roce 2003 jako součást nadnárodní společnosti Gemumat B.V. s kořeny v Nizozemsku. K dnešnímu dni existují 4 výrobní závody, a to v Nizozemsku (město Genemuiden) , České Republice (Třebíč, Rumburk) a Rumunsku (Lasi). Mimo tyto závody máme rovněž několik obchodních zastoupení v rámci Evropy.

Naše produkty dodáváme do velkých obchodních řetězců i soukromým osobám prostřednictvím objednávek z e-shopů.

V našem závodě v Třebíči zaměstnáváme v současné době téměř 70 zaměstnanců. Všichni se podílíme na výrobě kvalitního a širokého sortimentu kobercového zboží. Našim cílem je spokojenost zákazníka, ale také našich zaměstnanců. Zároveň pečlivě dbáme na kvalitu našich výrobků, kterou také pravidelně certifikujeme v rámci ISO 9001.

Náplň práce:

Jako náš personalista/ka budete mít pod palcem celý životní cyklus zaměstnance a úzkou vazbu na provozní efektivitu firmy:

  • Nábor a administrativa: Kompletní zastřešení náborového procesu a vedení personální agendy zaměstnanců.

  • Mzdová agenda: Příprava a kompletace podkladů pro zpracování mezd (ve spolupráci s účetní kanceláří).

  • Externí komunikace: Zastupování firmy při jednání s úřady a institucemi.

  • Koordinace odborných agend: Úzká spolupráce s externími partnery (účetní kancelář, technik BOZP a PO, závodní lékařka).

  • Procesy a normování: Spolupráce na tvorbě a úpravě vnitropodnikových norem a výpočty produktivity práce.

  • Hodnocení zaměstnanců: Podpora a spoluúčast na systému hodnocení zaměstnanců.

  • Správa dokumentace: Evidence interních předpisů a zajištění běžné administrativy

Co od Vás očekáváme:

Pro tuto pozici hledáme samostatného kolegu/kolegyni, který/á se nebojí zodpovědnosti a má cit pro práci s lidmi. Ideální kandidát by měl splňovat:

  • Praxe: Minimálně 1 rok na pozici personalisty (znalost mzdové problematiky velkou výhodou).

  • Vzdělání: Minimálně SŠ vzdělání.

  • Jazyková vybavenost: Komunikativní znalost NJ nebo AJ (úroveň minimálně A2).

  • PC dovednosti: Běžná znalost práce na PC (MS Office – Word, Excel, Outlook).

  • SW systémy: Výhodou je předchozí zkušenost s programy Pamica a Pohoda.

  • Osobnostní předpoklady:

    • Výborné komunikační schopnosti a asertivita.

    • Schopnost konstruktivně řešit konflikty.

    • Vysoká míra samostatnosti, zodpovědnosti a skvělé organizační dovednosti.

Co Vám můžeme nabídnout:

Vážíme si dobře odvedené práce, a proto u nás kromě stabilního zázemí najdete i tyto výhody:

  • Motivující finanční ohodnocení: Nástupní mzda 35 000 Kč.

  • Bonusy: Po zapracování pohyblivá složka mzdy ve výši až 3 000 Kč.

  • Více času na odpočinek: 5 týdnů dovolené.

  • Příspěvky k výplatě: Finanční příspěvek na dopravu a příspěvek na důchodové spoření.

  • Firemní výhody: Naše produkty pro vás zajistíme za zvýhodněnou cenu.

  • Pracovní prostředí: Zázemí stabilní a prosperující společnosti a přátelský kolektiv, který vás nenechá ve štychu.

 

Možnost i zkráceného úvazku.

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na spoření a pojištění
  • Příspěvek na dopravu

Sídlo firmy

Perfect Carpets s.r.o.
Řípovská 968/32
674 01 Třebíč

IČO: 26769301
Datová schránka: trssw33
Další informace:
GPS: 49.207845,15.849154,
S-JTSK: -652948.00 -1153126.00, RUIAN: 18738788

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak se nenechat napálit při hledání práce ve službách a provozu?

Jak se nenechat napálit při hledání práce ve službách a provozu?

Vybrat si dobře firmu, ve které budete pracovat, neznamená jen brát super výplatu. Zvlášť pokud jde o práci rukama, kde jde často i o zdraví a čas pro sebe a rodinu. Dobrý zaměstnavatel také otevřeně komunikuje, nabízí jistoty a je předvídatelný. Už při prvním kontaktu tak můžeme poznat, jestli něco nehraje.

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?