- 40 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
Charakteristika pracovního místa: zajišťování komplexní přípravy a realizace investičních stavebních akcí financovaných ze zdrojů zřizovatele tj. MV ČR a z dotačních programů ( např. OPŽP, SFŽP) a to včetně dozorování průběhu realizace stavebních investic, administrativní zpracování dokumentace veřejných zakázek ( výběr a koordinace dodavatelů a jiných účastníků stavby), vypracování příslušných smluvních dokumentů ( návrhů smluv o dílo, dodatků ke smlouvám o dílo) , kontrola krycích listů rozpočtu, kontrola fakturací a zpracování podkladů k proplácení faktur, příprava, realizace, financování a vyhodnocení realizovaných investičních akcí v rámci programového financování v module EDS/SMVS.
Požadavky na uchazeče: vzdělání stavebního směru, praxe v oblasti stavebně technické nebo ve stavebnictví výhodou, orientace v pasportizačních plánech objektů, v projektové dokumentaci, znalost stavebního řízení, aktivní přístup k řešení problémů, velmi dobrá schopnost plánování a organizace práce, schopnost kooperace, rychlé, věcné a konstruktivní jednání, administrativní dovednost, ekonomické a právní povědomí, znalost práce s PC ( MS Office), řidičský průkaz skupiny B.
Zaměstnanecké výhody:
Podnikové stravování, 25 dnů dovolené, 5 dnů indispoziční volno, příspěvek 1× za rok na letní dětskou rekreaci do výše 3.000,– Kč, příspěvek 1× za 2 roky na dovolenou 14.000,– Kč, příspěvek na soukromé životní pojištění a důchodové pojištění
PP na dobu určitou – zástup za MD, RD.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?