- 28 000 – 38 000 Kč
- Plný úvazek
Pracovní poměr na dobu určitou (6 měsíců) s předpokladem prodloužení, jednosměnný provoz. Nástup možný ihned.
Náplň práce: řídí a vykonává projekční činnosti a činnosti související s realizací technologií a dodávek jednotlivých strojů; vypracovává projektovou dokumentaci elektro všech stupňů a dokumentaci k jednotlivým strojům; řídí a koordinuje realizaci jednotlivých akcí; provádí a řídí inženýrské činnosti; zpracovává nabídky TZS a poptává dodavatele elektro, vyhodnocuje nabídky; sleduje a vyhodnocuje užitné vlastnosti a provozní spolehlivost navržených vyráběných strojů a zařízení, navrhuje inovace; průběžně sleduje a vyhodnocuje technický vývoj konkurenčních výrobků; zpracovává programové vybavení řídících systémů.
Požadavky: vzdělání SŠ nebo VŠ elektro; projektování elektro – e-plan a programování PLC; uživatelská znalost MS Office; teoretické i praktické znalosti elektro; výhodou zkušenost s vedením montáží; znalost AJ nebo RJ výhodou; řidičský průkaz sk. B; praxe na obdobné pozice velkou výhodou; samostatnost, komunikativnost, pečlivost, spolehlivost, časová flexibilita, související věci.
Zaměstnavatel nabízí: zajímavou práci pro významnou českou strojírenskou společnost, skvělý pracovní tým, flexibilní pracovní dobu, příjemné pracovní prostředí, motivující finanční ohodnocení.
Zaměstnanecké výhody: příspěvek na dopravu, příspěvek na stravování, příspěvek na sdružování, 5 týdnů dovolené, příspěvek na životní pojištění, příspěvek na zdraví, jazykové kurzy a další.
Kontakt – Mgr. Kudrnovská Kateřina, tel.: zobrazit tel. číslo (od 06:00 hod. do 14:30 hod.), e-mail: e-mail přes (pro zaslání životopisu).
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?