- 32 400 – 39 000 Kč
- Plný úvazek

VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.ustinadorlici.cz
PRACOVNÍ POMĚR: na dobu neurčitou
TERMÍN NÁSTUPU: 01.01.2022, dle dohody i dříve
CHARAKTERISTIKA VYKONÁVANÉ ČINNOSTI:
VÝHODOU:
vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou ekonomického zaměření, případně zaměření na veřejnou správu; zkušenosti s informačními systémy městských úřadů; předchozí pracovní působení na obdobné pozici.
NABÍZÍME: podporu osobního rozvoje, odborné vzdělávání u akreditovaných společností, pět týdnů dovolené, zaměstnanecké benefity např. příspěvek na stravování, penzijní připojištění, služební mobil aj.
LHŮTA, ZPŮSOB A MÍSTO DORUČENÍ PŘIHLÁŠEK:
Přihlášku s přílohami doručte do 08.10.2021 buď osobně na podatelnu Městského úřadu Ústí nad Orlicí, Sychrova 16 (do 14:00 hod.) nebo poštou (rozhoduje podací razítko pošty nebo podatelny městského úřadu) na adresu: Městský úřad Ústí nad Orlicí, Útvar personální a mzdové agendy, Sychrova 16, 562 24 Ústí nad Orlicí. Uzavřenou obálku v levém horním rohu označte: „Výběrové řízení č. 11/2021 – referent/ka OKT – neotvírat.“
Případné dotazy zodpoví: Bc. Radomíra Hájková, vedoucí kanceláře tajemníka, tel.: zobrazit tel. číslo , Bc. Jana Broulíková, personalistka, tel.: zobrazit tel. číslo .
INFORMACE: po skončení výběrového řízení budou neúspěšným uchazečům doklady obsahující osobní údaje vráceny, k výběrovému řízení budou pozvánky rozeslány na e-mail uvedený v přihlášce, vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení bez udání důvodů zrušit, případně veškeré přijaté přihlášky odmítnout, a to kdykoliv v průběhu i po vyhodnocení výběrového řízení, oznámení o vyhlášení výběrového řízení je zveřejněno na elektronické úřední desce na internetové adrese www.ustinadorlici.cz.
Osobní údaje nebudou poskytnuty třetí osobě, vyjma členů výběrové komise, osob pověřených na základě rozhodnutí výběrové komise a oprávněných zaměstnanců správce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.