- Plný úvazek
VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.ustinadorlici.cz
PRACOVNÍ POMĚR: na dobu neurčitou
TERMÍN NÁSTUPU: 01.01.2022, dle dohody i dříve
CHARAKTERISTIKA VYKONÁVANÉ ČINNOSTI:
- průběžná příprava podkladů pro tvorbu rozpočtu kanceláře tajemníka statistická hlášení,
- účtování finančních operací a sledování hospodárného vynakládání finančních prostředků na vymezeném úseku, dodržování platné rozpočtové skladby a včasné zpracování přijatých daňových dokladů,
- vedení stěžejních evidencí zejména typu objednávky materiálu, vybavení, služeb, drobné údržby a oprav majetku, smlouvy, daňové doklady, platební poukazy, náhradní plnění, razítka, sklad kancelářského materiálu, osobní ochranné pracovní prostředky, periodické publikace a odborná literatura,
- organizačně-technické zajištění voleb.
POŽADAVKY NA UCHAZEČE:
- vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou,
- znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů, vyhlášky č. 323/2002 Sb., o rozpočtové skladbě, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 321/2000 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole), ve znění pozdějších předpisů,
- výborná znalost práce na PC (MS Office, zejména MS Excel, MS Word),
- výborná znalost českého jazyka slovem i písmem,
- řidičské oprávnění pro skupinu vozidel „B“,
- pečlivost, zodpovědnost, komunikativnost, schopnost spolupráce v týmu, zvládání konfliktních a stresových situací, flexibilita, spolehlivost samostatnost a kreativita.
VÝHODOU:
vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou ekonomického zaměření, případně zaměření na veřejnou správu; zkušenosti s informačními systémy městských úřadů; předchozí pracovní působení na obdobné pozici.
NABÍZÍME: podporu osobního rozvoje, odborné vzdělávání u akreditovaných společností, pět týdnů dovolené, zaměstnanecké benefity např. příspěvek na stravování, penzijní připojištění, služební mobil aj.
LHŮTA, ZPŮSOB A MÍSTO DORUČENÍ PŘIHLÁŠEK:
Přihlášku s přílohami doručte do 08.10.2021 buď osobně na podatelnu Městského úřadu Ústí nad Orlicí, Sychrova 16 (do 14:00 hod.) nebo poštou (rozhoduje podací razítko pošty nebo podatelny městského úřadu) na adresu: Městský úřad Ústí nad Orlicí, Útvar personální a mzdové agendy, Sychrova 16, 562 24 Ústí nad Orlicí. Uzavřenou obálku v levém horním rohu označte: „Výběrové řízení č. 11/2021 – referent/ka OKT – neotvírat.“
Případné dotazy zodpoví: Bc. Radomíra Hájková, vedoucí kanceláře tajemníka, tel.: zobrazit tel. číslo , Bc. Jana Broulíková, personalistka, tel.: zobrazit tel. číslo .
INFORMACE: po skončení výběrového řízení budou neúspěšným uchazečům doklady obsahující osobní údaje vráceny, k výběrovému řízení budou pozvánky rozeslány na e-mail uvedený v přihlášce, vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení bez udání důvodů zrušit, případně veškeré přijaté přihlášky odmítnout, a to kdykoliv v průběhu i po vyhodnocení výběrového řízení, oznámení o vyhlášení výběrového řízení je zveřejněno na elektronické úřední desce na internetové adrese www.ustinadorlici.cz.
- Poskytnuté osobní údaje bude správce (Město Ústí nad Orlicí, IČ: 00279676) zpracovávat v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (dále jen „GDPR“) pro účely výběrového řízení a pro uzavření pracovněprávního vztahu s vybraným uchazečem.
Osobní údaje nebudou poskytnuty třetí osobě, vyjma členů výběrové komise, osob pověřených na základě rozhodnutí výběrové komise a oprávněných zaměstnanců správce.
- Subjekt údajů má v čl. 15 až 22 GDPR garantovaná svá práva, která může uplatňovat u správce. Subjekt údajů má také právo podat stížnost u dozorového orgánu. Podrobné informace o zpracování osobních údajů naleznete na www.ustinadorlici.cz



