- 40 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Požadavky Městského úřadu Holýšov na vznik pracovního poměru:
vysokoškolské vzdělání technického směru nebo střední vzdělání s maturitou technického směru, praxe v ICT min. 3 roky, znalost správy MS Windows – Server (2008 a vyšší), SQL (2005 a vyšší), znalost správy MS Windows stanic (Win7 a vyšší),znalost správy MS Office (2007 a vyšší), znalosti v oblasti nastavení sítí: switch, router, firewall, pasivní znalost anglického jazyka, schopnost týmové práce, logické myšlení, zodpovědnost, pečlivost, trpělivost a spolehlivost, iniciativa, flexibilita, samostatnost, ochota dále se vzdělávat, řidičský průkaz skupiny „B“, znalost práce s elektronickou spisovou službou výhodou
Nabízíme: sociální fond, stravenky
Bližší informace na úřední desce Městského úřadu Holýšov nebo na internetových stránkách města www.mestoholysov.cz
Telefonický kontakt Po – Pá 8:00 – 14:00 hodin.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.