Referent/ka finančního odboru Městského úřadu Ústí nad Orlicí

Ústí nad Orlicí
33.280 – 35.770 Kč

VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.ustinadorlici.cz

PRACOVNÍ POMĚR: na dobu neurčitou
TERMÍN NÁSTUPU: 1. 9. 2025, dle dohody i dříve

CHARAKTERISTIKA

  • metodická pomoc příspěvkovým organizacím zřízených městem,
  • zajišťování inventarizace majetku a závazků,
  • vedení účetních knih, deníku, hlavní knihy, knihy analytické evidence, jejich otevírání a uzavírání a sestavování účtového rozvrhu pro příspěvkové organizace, které mají smlouvu s městem,
  • informování příspěvkových organizací o legislativních změnách v oblasti účetnictví a finančního hospodaření,
  • příprava podkladů pro rozhodování rady města týkající se schvalování rozpočtů a střednědobých výhledů PO, účetních závěrek PO,
  • zpracování předpisů, které se týkají hospodaření PO.

POŽADAVKY NA UCHAZEČE:

  • vyšší odborné vzdělání ekonomického směru, nebo vysokoškolské vzdělání ekonomického směru,
  • znalost zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů a zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů,
  • znalost zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů,
  • znalost zákona č. 561/2004 Sb., školský zákon, ve znění pozdějších předpisů,
  • znalost práce na PC (MS Office, zejména MS Excel, MS Word),
  • zodpovědnost, spolehlivost, samostatnost a pečlivost,
  • výhodou znalost mzdové problematiky, praxe na obdobné pozici, zkouška zvláštní odborné způsobilosti pro výkon správní činnosti při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu.

LHŮTA, ZPŮSOB A MÍSTO DORUČENÍ PŘIHLÁŠEK:
Přihlášku s přílohami doručte do 18. 6. 2025 buď osobně na podatelnu Městského úřadu Ústí nad Orlicí, Sychrova 16 nebo poštou (rozhoduje podací razítko pošty nebo podatelny městského úřadu) na adresu:
Městský úřad Ústí nad Orlicí
Sychrova 16
562 24 Ústí nad Orlicí

Uzavřenou obálku v levém horním rohu označte:
„Výběrové řízení č. 5/2054 – referent/ka finančního odboru – neotvírat.“

Ústní pohovory s uchazeči přihlášenými do výběrového řízení se uskuteční v termínu od 23. 6. 2025. Přesný termín pohovoru bude uveden v pozvánce, která bude uchazeči zaslána na e-mail uvedený v přihlášce.

Případné dotazy zodpoví:
Ing. Petra Brejšová, vedoucí finančního odboru, tel.: zobrazit tel. číslo ,
Mgr. Gabriela Mánková, tajemnice MěÚ, tel.: zobrazit tel. číslo .

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

JOHNY, s.r.o. | JOHNY, s.r.o. | Záhradí, Litomyšl Záhradí, Litomyšl
  • 25 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
včerejší
Dibaq a.s. | Dibaq a.s. | Helvíkovice Helvíkovice
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
  • Vhodné také pro zdravotně postižené
Zveřejněno: 30. září
AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby | AWP P&C Česká republika -… | Celá ČR Celá ČR
  • 30 000 – 33 400 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 30. září
Město Rokytnice v Orlických horách | Město Rokytnice v Orlických… | Rokytnice v Orlických horách Rokytnice v Orlických horách
  • 23 390 – 34 370 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. června
Masokombinát Příbram a.s. | Masokombinát Příbram a.s. | Příbram Příbram
  • do 23 400 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 18. května
Masokombinát Příbram a.s. | Masokombinát Příbram a.s. | Příbram Příbram
  • do 23 400 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 18. května
Euro-Jobs s.r.o. | Euro-Jobs s.r.o. | Tachov Tachov
  • do 24 500 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 18. května
TextilEco a.s. | TextilEco a.s. | Boskovice Boskovice
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 16. června

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
REMAKO, s.r.o., Česká pošta, s.p., Česká spořitelna, a.s., JOHNY, s.r.o., Adamcy Service s.r.o., Albert Česká republika, s.r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, Partners Financial Services, a.s., JCOS s.r.o., Chroustovická a.s., IRBOS s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., Dibaq a.s., AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, SH Job Partners s.r.o., PEPCO Czech Republic s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Recepční, Referent / Referentka, Správce / Správkyně, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Kurýr / Kurýrka, Logistik / Logistička, Pracovník / pracovnice poštovního provozu, Řidič / Řidička, Bankovní specialista / specialistka, Makléř / Makléřka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Marketingový specialista / specialistka, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Obsluha lidí, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Vedoucí obchodu, Trenér / Trenérka, Architekt / Architektka, Projektant / Projektantka, Přípravář / Přípravářka, Rozpočtář / Rozpočtářka, Stavbyvedoucí, Statik / Statička, Sociální pracovník / pracovnice, Provozní manažer / manažerka, Kontrolor / Kontrolorka, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Pracovník / pracovnice v sociálních službách

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Choceň, Žamberk, Týniště nad Orlicí, Záhradí, Litomyšl, Králíky, okres Ústí nad Orlicí, Vysoké Mýto, Celá ČR, Svitavy, Litomyšl, Chroustovice, Helvíkovice

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

na dobu neurčitou
Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT