- 33 500 Kč
- Plný úvazek

První kontakt e-mailem.
Krátkodobé zaměstnání – speciální vízum
Co Vás čeká?
Přijímání a zpracování objednávek a požadavků přes interní systém či telefon
80 % času se jedná o administrativu, 20 % o telefonický kontakt
Spolupráce se zahraničními kolegy, distributory a výrobci
Co požadujeme?
Předchozí zkušenost se zpracováním objednávek nebo obdobně zaměřené pozice ze zákaznického servisu/logistiky
Výborné komunikační dovednosti a pozitivní přístup
Samostatnost a pečlivost
Partnera do týmu, který nebude mít problém dorozumět se anglicky (čeština není nutností)
Vztah k leteckému průmyslu
Co nabízíme?
Možnost přímo se podílet na rozvoji obdivovaného a jedinečného odvětví
Moderní kanceláře u Brna
Neustále pozitivně naladěný mladý tým
Interní školení, teambuildingy
Nástup je možný ihned nebo po vzájemné domluvě.
What awaits you?
Receiving and processing orders and requests via internal system or telephone
80% of the time it is administrative, 20% telephone contact
Cooperation with foreign colleagues, distributors and manufacturers
What do we demand?
Previous experience with order processing or similarly focused positions in customer service / logistics
Excellent communication skills and a positive attitude
Independence and diligence
A partner in a team who will have no problem communicating in English (Czech is not a necessity)
Relation to the aviation industry
What we offer?
Opportunity to directly participate in the development of an admired and unique industry
Modern offices near Brno
A constantly positive young team
Internal training, teambuilding
Job is available immediately or by mutual agreement.
Zaměstnanecké výhody: flefibilní pracovní doba
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?