- Plný úvazek

kontakt: e-mail: e-mail přes
Budete podporovat identifikaci, kategorizaci, hodnocení, monitorování a vykazování ICT služeb zadaných od třetích stran na základě zavedeného a osvědčeného procesu.
Pokud se zajímáte o aplikaci nových technologií, jako je praktické využití umělé inteligence k optimalizaci našeho procesu řízení rizik třetích stran, budete se perfektně hodit do našeho týmu.
Úkoly/odpovědnosti
o Společně se svým týmem jste odpovědní za provádění procesů souvisejících s identifikací, kontrolou, hodnocením, monitorováním a vykazováním outsourcingů a ICT služeb,
o Vaším hlavním úkolem je koordinace sběru informací z dalších kontrolních funkcí souvisejících s poskytováním služeb a poskytovateli služeb, jejich kontrola a zajišťování kvality,
o Tím budete radit a podporovat podnikání během životního cyklu smlouvy,
o Přebíráte odpovědnost za adekvátní a včasnou tvorbu předdefinovaných reportů pro business a aktivně se podílíte na přípravě reportů výkonného managementu se zaměřením na aspekty monitorování
Kvalifikace/požadované dovednosti
o V ideálním případě máte alespoň 2 roky odborné praxe v oborech, jako je Outsourcing Management, Provider Risk Management, Supplier Security, Risk Management, Compliance nebo srovnatelný obor
o Dobrá znalost práva dohledu ve finančních službách, zejména DORA, by byla vítána,
o Máte zkušenosti s prací v projektových organizacích s pracovními metodami orientovanými na výsledek,
o Máte velmi silné komunikační schopnosti.
o Cítíte se dobře při práci v týmu na různých místech,
o Znalost anglického jazyka slovem i písmem podmínkou, znalost němčiny výhodou
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?