- 15 000 – 18 500 Kč
- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro seniory
Kontakt e-mailem.
Pro naši centrálu v Brně hledáme šikovného specialistu zákaznické péče
Co ti můžeme nabídnout:
o zajímavou práci na infolince, aniž by jsi musel/a někomu něco prodávat
o nástupní plat 27.200,–Kč
o příjemné pracovní prostředí v Brně – Králově Poli v nové klimatizované budově
o sympatické kolegy a fajn šéfa, který Tě vše naučí
o zázemí stabilní a dynamicky rozvíjející se společnosti
o slevy na firemní produkty a výhodné zaměstnanecké mobilní tarify
o pracovní dobu od pondělí do pátku od 8 do 17 hod.
o dobrou kávu na pracovišti zdarma
o možnost nástupu ihned
Co bude náplní tvojí práce
o telefonní a emailová komunikace s našimi zákazníky
o řešení požadavků zákazníků na e-shopu a servis
o pomoc zákazníkům s případnými reklamacemi
o podávání informací o našich produktech
o spolupráce s kolegy napříč celou firmou
o v mezičase mezi hovory pomůžeš kolegům s e-shopem a reklamacemi
Očekáváme od tebe, že:
o máš příjemný hlas a skvělé komunikační schopnosti
o máš chuť telefonovat a bavit se s lidmi
o zvládneš práci s počítačem na vynikající úrovni
o máš výbornou znalost českého jazyka
o jsi schopný/á pracovat bez chyb a samostatně
V případě zájmu nás prosím kontaktujte výhradně emailem na e-mail přes
Na email nám pošli životopis s tvojí fotografií a dopis proč chceš u nás pracovat. (oboje nejlépe ve formátu PDF)
Pokud nás Tvůj profil zaujme, budeš během jednoho týdne telefonicky kontaktován a následně pozván na osobní pohovor.
Bonusy/prémie, Provize z prodeje, Sleva na firemní výrobky/služby
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?