- 17 225 – 20 000 Kč
- Zkrácený úvazek

Předpoklad nástupu do zaměstnání: leden 2023 nebo dle dohody.
Doba trvání pracovního poměru: pracovní poměr na dobu neurčitou.
Platové zařazení: 10. platová třída (dle NV č. 341/2017 Sb.).
Pracovní náplň: zajišťování výkonu státní správy lesů na území spravovaném ORP Nové Město nad Metují, zejména rozhoduje o prohlášení pozemků za pozemky určené k plnění funkcí lesa nebo o jejich vynětí z pozemků určených k plnění funkcí lesa, vydává souhlasy s těžbou dřeva v lesích, ve kterých hospodaří vlastník bez protokolem převzaté lesní hospodářské osnovy, vydává licence odborným lesním hospodářům, povoluje výjimky ze zakázaných činností v lesích, vydává závazná stanoviska ke stavbám do 50m od okraje lesa; zajišťování výkonu státní správy na úseku myslivosti pro ORP Nové Město nad Metují, zejména uznává honitby a stanovuje jakostní třídy pro jednotlivé druhy zvěře; povoluje mimořádné lovy, vydává lovecké lístky; zajišťování výkonu státní správy ve věcech veterinární péče stanovených zákonem pro ORP Nové Město nad Metují; zajišťování výkonu státní správy v ochraně zvířat pro ORP Nové Město nad Metují; ukládá pokuty, oznamuje porušení zákona a odebírá týraná zvířata; zajišťování výkonu státní správy na úseku rostlinolékařské péče pro ORP Nové Město nad Metují; zajišťování výkonu státní správy podle zákona č.99/2004 Sb., zákona o rybářství, ve znění pozdějších předpisů.
Předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících ÚSC: státní občanství ČR, trvalý pobyt v ČR; nad 18 let věku, znalost jednacího jazyka; bezúhonnost, způsobilost k právním úkonům.
Kvalifikační předpoklady dle NV č. 341/2017 Sb.: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním oboru.
Další požadované dovednosti: uživatelská znalost PC (MS Office); znalost regionu, časová flexibilita, ochota dále se vzdělávat; bude vítána zvláštní odborná způsobilost pro výkon správní činnosti související s výkonem práce, orientace v právních předpisech souvisejících s oborem požadované práce.
Nabízené výhody: příspěvek na stravování, 5 týdnů dovolené, 2 dny zdravotního volna, služební telefon s možností soukromého využití za snížený tarif, příspěvek na penzijní připojištění, kurzy angličtiny, po zkušební době osobní ohodnocení, mimořádné odměny, stabilní zázemí úřadu územní samosprávy, podpora profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání.
Náležitosti přihlášky: jméno, příjmení a titul zájemce; datum a místo narození, státní příslušnost zájemce; místo trvalého pobytu zájemce (z důvodu kontaktu uveďte i tel. číslo nebo e-mail); číslo občanského průkazu, datum a podpis zájemce.
K přihlášce se připojí tyto doklady: strukturovaný životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o předchozích a dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se činností uvedených v části „charakteristika pozice“; výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, popř. čestné prohlášení o bezúhonnosti; ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Termín podání přihlášek: do 13. 12. 2022.
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované pracovní místo.
Předpokládaný termín výběrového řízení je stanoven na 20. prosince 2022. Přesný čas a místo konání výběrového řízení bude písemně sdělen všem uchazečům, kteří budou na základě zaslaných přihlášek splňovat podmínky pro zařazení do výběrového řízení.
Bližší informace podá Ing. Ondřej Hanka, vedoucí oddělení životního prostředí MěÚ Nové Město nad Metují, tel. zobrazit tel. číslo .
Přihlášky doručte buď osobně na podatelnu MěÚ Nové Město nad Metují, nebo zašlete na adresu: MěÚ Nové Město nad Metují, nám. Republiky č. p. 6, PSČ 549 01 Nové Město nad Metují.
Přední stranu obálky označte slovy: „Výběrové řízení – referent OŽP – neotvírat“.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?