- 45 000 – 90 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Předpoklad nástupu do zaměstnání: leden 2023 nebo dle dohody.
Doba trvání pracovního poměru: pracovní poměr na dobu neurčitou.
Platové zařazení: 10. platová třída (dle NV č. 341/2017 Sb.).
Pracovní náplň: zajišťování výkonu státní správy lesů na území spravovaném ORP Nové Město nad Metují, zejména rozhoduje o prohlášení pozemků za pozemky určené k plnění funkcí lesa nebo o jejich vynětí z pozemků určených k plnění funkcí lesa, vydává souhlasy s těžbou dřeva v lesích, ve kterých hospodaří vlastník bez protokolem převzaté lesní hospodářské osnovy, vydává licence odborným lesním hospodářům, povoluje výjimky ze zakázaných činností v lesích, vydává závazná stanoviska ke stavbám do 50m od okraje lesa; zajišťování výkonu státní správy na úseku myslivosti pro ORP Nové Město nad Metují, zejména uznává honitby a stanovuje jakostní třídy pro jednotlivé druhy zvěře; povoluje mimořádné lovy, vydává lovecké lístky; zajišťování výkonu státní správy ve věcech veterinární péče stanovených zákonem pro ORP Nové Město nad Metují; zajišťování výkonu státní správy v ochraně zvířat pro ORP Nové Město nad Metují; ukládá pokuty, oznamuje porušení zákona a odebírá týraná zvířata; zajišťování výkonu státní správy na úseku rostlinolékařské péče pro ORP Nové Město nad Metují; zajišťování výkonu státní správy podle zákona č.99/2004 Sb., zákona o rybářství, ve znění pozdějších předpisů.
Předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících ÚSC: státní občanství ČR, trvalý pobyt v ČR; nad 18 let věku, znalost jednacího jazyka; bezúhonnost, způsobilost k právním úkonům.
Kvalifikační předpoklady dle NV č. 341/2017 Sb.: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním oboru.
Další požadované dovednosti: uživatelská znalost PC (MS Office); znalost regionu, časová flexibilita, ochota dále se vzdělávat; bude vítána zvláštní odborná způsobilost pro výkon správní činnosti související s výkonem práce, orientace v právních předpisech souvisejících s oborem požadované práce.
Nabízené výhody: příspěvek na stravování, 5 týdnů dovolené, 2 dny zdravotního volna, služební telefon s možností soukromého využití za snížený tarif, příspěvek na penzijní připojištění, kurzy angličtiny, po zkušební době osobní ohodnocení, mimořádné odměny, stabilní zázemí úřadu územní samosprávy, podpora profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání.
Náležitosti přihlášky: jméno, příjmení a titul zájemce; datum a místo narození, státní příslušnost zájemce; místo trvalého pobytu zájemce (z důvodu kontaktu uveďte i tel. číslo nebo e-mail); číslo občanského průkazu, datum a podpis zájemce.
K přihlášce se připojí tyto doklady: strukturovaný životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o předchozích a dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se činností uvedených v části „charakteristika pozice“; výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, popř. čestné prohlášení o bezúhonnosti; ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Termín podání přihlášek: do 13. 12. 2022.
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované pracovní místo.
Předpokládaný termín výběrového řízení je stanoven na 20. prosince 2022. Přesný čas a místo konání výběrového řízení bude písemně sdělen všem uchazečům, kteří budou na základě zaslaných přihlášek splňovat podmínky pro zařazení do výběrového řízení.
Bližší informace podá Ing. Ondřej Hanka, vedoucí oddělení životního prostředí MěÚ Nové Město nad Metují, tel. zobrazit tel. číslo .
Přihlášky doručte buď osobně na podatelnu MěÚ Nové Město nad Metují, nebo zašlete na adresu: MěÚ Nové Město nad Metují, nám. Republiky č. p. 6, PSČ 549 01 Nové Město nad Metují.
Přední stranu obálky označte slovy: „Výběrové řízení – referent OŽP – neotvírat“.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.