- 60 000 – 90 000 Kč
- Plný úvazek
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Předpoklad nástupu do zaměstnání: 1. prosince 2022 nebo dle dohody. Platové zařazení: 10. platová třída (dle NV č. 341/2017 Sb.).
Pracovní náplň: zajišťování přípravy, realizace a dozorování investičních akcí; zajištění rozpočtů a plánů nákladů na projektové práce; příprava, uzavírání a provádění změn smluv s dodavateli; prověřování a zajišťování úplnosti projektové dokumentace, studie; zpracování zápisů a protokolů o průběhu a převzetí staveb; zajišťování odstraňování nedostatků; kontrola čerpání finančních prostředků a zajištění příslušné agendy; zastupování města ve stavebních a jiných řízeních; průběžná kontrola čerpání finančních prostředků z rozpočtu na konkrétní investice, vyhodnocuje efektivitu investic a podává návrhy na změny.
Předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků: státní občanství ČR (v případě cizího státního občanství trvalý pobyt v ČR); nad 18 let věku, znalost jednacího jazyka; bezúhonnost, způsobilost k právním úkonům.
Kvalifikační předpoklady dle NV č. 341/2017 Sb.: vyšší odborné vzdělání technického zaměření nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou technického zaměření (výhodou stavební zaměření).
Další požadované dovednosti: praxe v požadovaném oboru výhodou, vhodné i pro absolventy/absolventky; vstřícnost k občanům a umění jednat s lidmi; dobrá znalost práce na PC, především v MS Office; orientace v rozpočtových programech výhodou; znalost regionu, časová flexibilita, ochota dále se vzdělávat; řidičský průkaz sk. B; orientace v právních předpisech souvisejících s oborem požadované práce, především v zákoně č. 183/2006 Sb., stavební zákon, a v prováděcích vyhláškách, zákoně č.134/2016 Sb., o veřejných zakázkách, a v zákoně č. 128/2000 Sb., o obcích.
Zaměstnavatel nabízí: příspěvek na stravování, 5 týdnů dovolené, 2 dny zdravotního volna, služební telefon s možností soukromého využití za snížený tarif, příspěvek na penzijní připojištění, kurzy angličtiny.
Náležitosti přihlášky: jméno, příjmení a titul zájemce; datum a místo narození, státní příslušnost zájemce; místo trvalého pobytu zájemce (z důvodu kontaktu uveďte i tel. číslo nebo e-mail); číslo občanského průkazu, datum a podpis zájemce.
K přihlášce se připojí tyto doklady: strukturovaný životopis, ve kterém se uvedou údaje o předchozích a dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech; výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, popř. čestné prohlášení o bezúhonnosti; úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, případně kopie osvědčení o absolvovaných kurzech prohlubování kvalifikace v požadovaném oboru; vzor přihlášky naleznete na: Formuláře odboru správy úřadu – Nové Město nad Metují – oficiální stránky (novemestonm.cz).
Termín podání přihlášek: do 19. října 2022.
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované pracovní místo.
Posouzení přihlášek uchazečů, kteří budou splňovat podmínky pro zařazení do výběrového řízení, se uskuteční 25. října 2022.
Bližší informace podá Ing. Pavel Škoda, vedoucí Oddělení rozvoje města, telefon: zobrazit tel. číslo , mobil: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
Přihlášky doručte buď osobně na podatelnu MěÚ Nové Město nad Metují, nebo zašlete na adresu: MěÚ Nové Město nad Metují, nám. Republiky č. p. 6, PSČ 549 01.
Přední stranu obálky označte slovy: “Výběrové řízení – ORM – Neotvírat“.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.