- 45 000 – 54 999 Kč
- Plný úvazek
POŽADAVKY: vzdělání VŠ v oblasti životního prostředí, zejména v oblasti ochrany ovzduší a odpadového hospodářství, předpoklady podle § 4 zák. č. 312/2002 Sb., znalost problematiky a legislativy v oblasti životního prostředí, zejména znalosti v oblasti zákona o ochraně ovzduší č. 201/2012 Sb., zákona o odpadech č. 541/2020 Sb., správního řádu č. 500/2004 Sb., a souvisejících předpisů, schopnost samostatného rozhodování, dobré organizační a komunikační schopnosti při jednání s lidmi, velmi dobrá znalost práce s PC, dobrý písemný projev, bezúhonnost, vysoké pracovní nasazení, odolnost vůči stresu, spolehlivost, zdvořilost, ŘP sk. B (aktivní řidič), vítené předpoklady – zkoušky zvláštní odborné způsobilosti na úseku ochrany ovzduší a odpadového hospodářství, praxe v oboru, znalost informačního systému VERA, praxe ve veřejné správě
POPIS PRÁCE: PP na dobu určitou-zástup za MD a RD, nástup dle dohody, vhodné i pro absolventy, výkon státní správy na úseku ochrany ovzduší a odpadového hospodářství
ZAMĚSTNAVATEL NABÍZÍ: plat dle předchozí praxe, po zkušební době osobní příplatek, možnost trvalého vzdělávání a osobního rozvoje, pružná pracovní doba, 5 týdnů dovolené, 3 dny indispozičního volna (sick day), příspěvek zaměstnavatele na stravování, možnost benefitů (příspěvek na kulturu, sport, karta MultiSport)
KONTAKT: Hrozková Libuše Mgr. Dis., tel.: zobrazit tel. číslo
Přihláška uchazeče (-ky) musí dle § 7 odst. 4 zákona č. 312/2002 Sb. obsahovat: jméno, příjmení, titul uchazeče, datum a místo narození, státní příslušnost uchazeče, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li
o cizího státního občana, datum a podpis uchazeče.
K přihlášce uchazeč (-ka) doplní dle § 6 odst. 4 zákona č.312/2002 Sb. tyto doklady: strukturovaný životopis s akcentem na dosavadní praxi, doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání (ověřená kopie), výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíců
Písemné přihlášky je nutno doručit do 4.7.2022 do 12 hodin na podatelnu MěÚ nebo na adresu:
Město Slavkov u Brna, Mgr. Bohuslav Fiala, Palackého náměstí 260, 684 01 Slavkov u Brna. Informace k termínu výběrového řízení: uchazečům, kteří budou splňovat podmínky výběrového
řízení, bude zaslána Pozvánka k výběrovému řízení na e-mail, který uchazeč uvede v přihlášce
k výběrovému řízení. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu. Přihláška a další požadované dokumenty k výběrovému řízení budou zpracovány a uchovávány v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, čl. 13.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.