Referent / referentka Odboru životního prostředí

Holešov
do 35.840 Kč

Pracoviště Městského úřadu Holešov, práce na území správního obvodu obce s rozšířenou působností

  • Popis činnosti: výkon státní správy na úseku ochrany přírody a krajiny
  • Požadavky a předpoklady pro vznik pracovního poměru: minimálně středoškolské vzdělání, zaměření přírodovědné nebo na životní prostředí, odborná znalost dřevin, obecná znalost zákonů č. 114/1992 Sb., o ochraně krajiny a přírody, ve znění pozdějších předpisů, č. 500/2004 Sb., správní řád, komunikační dovednosti, empatie, schopnost asertivního jednání, rozhodnost, samostatnost, zdravotní způsobilost, časová flexibilita, bezúhonnost, řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidič, výhodou vysokoškolské vzdělání, zaměření přírodovědné nebo na životní prostředí, praxe v oboru výhodou, zkouška k ověření zvláštní odborné způsobilosti v ochraně přírody a krajiny výhodou, znalost práce v programu VERA výhodou, praxe ve veřejné správě výhodou.
  • Platová třída: 10 podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, předpokládaný nástup únor 2026 nebo dle dohody, úvazek 40 hodin týdně (pružná pracovní doba), pracovní poměr na dobu určitou za mateřskou dovolenou do 07/2027 (případně s možností prodloužení)
  • Způsob podání přihlášky:
  • odesláním poštou na adresu: Městský úřad Holešov, Masarykova 628, 769 17 Holešov
  • odevzdáním na podatelně: Městský úřad Holešov, Masarykova 628, Holešov
  • odesláním do datové schránky: x8qbfvu – popis předmětu „VŘ – ŽP“.

V případě bodu a) a b) je nutné obálku označit heslem: „VŘ – ŽP“. Lhůta pro podání (doručení) přihlášky: do 12.01.2026

  • Náležitosti přihlášky: jména a příjmení, datum narození a místo narození, státní občanství, místo trvalého pobytu, případně přechodné bydliště, telefonní a e-mailový kontakt, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu, jde-li o cizího státního příslušníka, termín možného nástupu do zaměstnání, datum a podpis uchazeče
  • Doklady, které uchazeč připojí k přihlášce: životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech, údaje vztahující se k požadovaným předpokladům pro obsazení pracovního místa, čestné prohlášení o bezúhonnosti, kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Uchazeči mohou být vyzváni v případě nutnosti k ústnímu pohovoru. Tajemník městského úřadu si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit bez udání důvodu.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Interhotel Zlín a.s. | Interhotel Zlín a.s. | Zlín, centrum Zlín, centrum
  • 26 000 – 30 000 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
SMS finance, a.s. | SMS finance, a.s. | Kroměříž Kroměříž
  • 45 000 – 60 000 Kč
  • Plný úvazek
včerejší

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Železárny-Annahütte, spol. s r.o., Jobs Contact Personal, s.r.o., EVPÚ Defence a.s., Interhotel Zlín a.s., Comac jobs s.r.o., Správa silnic Olomouckého kraje, příspěvková organizace, TOPTRADE PRODUCTION spol. s r.o., RPIC-EKONOMSERVIS Přerov s.r.o., Česká spořitelna, a.s., Proveon, a.s., SMS finance, a.s., MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o., Blatnická pekárna s.r.o., Trenkwalder a.s., DEKOR, spol. s r.o., LKQ CZ s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., Partners Financial Services, a.s., ManpowerGroup s.r.o., STARNET, s.r.o., Randstad HR Solutions s.r.o., XXXLutz, Broker Investment, s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Pracovník / pracovnice správy pohledávek, Recepční, Referent / Referentka, Specialista / specialistka plánování, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Disponent / disponentka dopravy, Koordinátor / Koordinátorka, Logistik / Logistička, Manažer / manažerka logistiky, Specialista / specialistka logistiky, Bankovní specialista / specialistka, Finanční poradce / poradkyně, Makléř / Makléřka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Pokladník / Pokladnice, Účetní, Číšník / Servírka, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Mediální specialista / specialistka, Account Manager / Key Account Manager, Nákupčí, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Náborář / Náborářka, Krupiér / Krupiérka, Pracovník / pracovnice ve službách, Plánovač / plánovačka výroby, Technik / technička ve strojírenství, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Finanční účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Prostějov, centrum, Vyškov, Mařatice, Uherské Hradiště, Zlín, centrum, Otrokovice, Holešov, Přerov, Bučovice, Olomouc, Kroměříž, Velká Bystřice, Blatnice pod Svatým Antonínkem, Hodolany, Olomouc, Zlín, Uherské Hradiště, Rožnov pod Radhoštěm, Drnovice, okres Vyškov, Ivanovice na Hané

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak se nenechat napálit při hledání práce ve službách a provozu?

Jak se nenechat napálit při hledání práce ve službách a provozu?

Vybrat si dobře firmu, ve které budete pracovat, neznamená jen brát super výplatu. Zvlášť pokud jde o práci rukama, kde jde často i o zdraví a čas pro sebe a rodinu. Dobrý zaměstnavatel také otevřeně komunikuje, nabízí jistoty a je předvídatelný. Už při prvním kontaktu tak můžeme poznat, jestli něco nehraje.

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

na dobu určitou