Náplň práce: Vedení, aktualizace a administrace celní a obchodní evidence o veškerých obchodních případech (karty zákazníků, objednávky, výdejky, faktury, atd.). Příjem a zpracování objednávek od zákazníků (e-mail, tlf). Zpracování zákaznických reklamací a nedostatků v dodávkách zboží. Zastupování firmy na CÚ. Organizace a zajištění efektivního systému přípravy, expedice a dopravy zboží zákazníkovi. Kontrola pohledávek odběratelů, dodržování splátek. Dodržování vnitřních předpisů.
Nabízíme: PC, příspěvek na stravování, sleva na chovatelské potřeby, 4 dny sick-days
Požadujeme: zkušenost na obdobné pozici výhodou, aktivní znalost ANJ slovem i písmem, znalost dalšího světového jazyka vítána, uživatelská znalost MS Office (Excel), schopnost učit se v mezinárodním prostředí, komunikativnost a zodpovědnost za své pracovní výsledky.