- Plný úvazek
Požadavky: znalost MS Office, znalost AJ slovem i písmem (každodenní využití)-min. mírně pokročilá úroveň, logické uvažování, velmi dobré komunikační dovednosti, odolnost vůči stresu,smysl pro zodpovědnost a detail,flexibilita, týmový hráč,
schopnost pracovat na svěřených úkolech samostatně
Pracovní náplň:
- Příprava denních plánů dodávek zboží k evropským zákazníkům
- Komunikace se zákazníkem a skladem
- Plánování, objednávání a administrace přeprav
- Kontrola nákladů přepravy a následné schvalování faktur
- Řešení všech situací vzniklých ve spojení s dodávkami (např.reklamace)
- Reporting
- Zaměstnanecké výhody:
- Docházkový bonus 3000 Kč, výkonnostní bonus až 3000 Kč, stravenky 130 Kč bez příspěvku zaměstnance, 2× ročně bonus až do výše měsíční základní mzdy,poukázky MEDICA 200 Kč a ČISTÝ 100 Kč, 5 týdnů dovolené, příspěvek na penzijní připojištění ve výši 500 Kč