- 35 000 – 37 000 Kč / hod
- Plný úvazek

Zajímá tě obchod a export a hledáš kde začít svou kariéru?
Láká tě automobilový průmysl, ale doposud nemáš v tomto směru pracovní zkušenosti?
Nevadí!!
Možná právě pro Tebe je vhodná pozice SPECIALISTA PODPORY PRODEJE A EXPORTU, kterou aktuálně hledáme do našeho týmu mladých a talentovaných zaměstnanců, kteří obohacují naši společnost svým inovativním a perspektivním myšlením.
Co by bylo u nás tvou prací?
Nabízená pozice je vše, jen ne stereotypní administrativní práce. I přesto, že budeš muset některé činnosti ovládat rutinně, každý den se setkáš s novými požadavky, výzvami nebo řešením problémů. Mezi Tvou každodenní činnost by především patřilo:
A/ PODPORA PRODEJE:
technická a komunikační podpora mezi obchodním oddělením, prodejním týmem a ostatními odděleními firmy,
pravidelný a ad-hoc reporting,
vedení agendy obchodního oddělení v listinné a elektronické podobě,
B/ EXPORT:
administrativní a obchodní podpora procesů s exportními zákazníky,
péče o stávající a nové zákazníky,
vedení agendy exportního oddělení.
Koho hledáme:
Abys zapadl/a do naší společnosti a nabízená pozice Tě bavila, měl/a by sis na většinu následujících otázek odpovědět ano:
Co Ti nabízíme:
Elit CZ je všechno jen ne obrovská korporace, kde bys nemohl/a nic změnit nebo se aktivně podílet na rozvoji společnosti i oboru, ve kterém jsme jedním z leaderů. Každý zaměstnanec u nás má jméno, tvář a podporu nejen od kolegů, ale i od vedení firmy:
Pokud Tě naše nabídka zaujala,jednoduše prosím zašli svůj strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem přes odpovědní formulář stisknutím tlačítka ,,ODPOVĚDĚT".
Ve své odpovědi prosím uváděj následující prohlášení: „Souhlasím se zpracováním mých osobních údajů uvedených v mé žádosti o zaměstnání pro potřeby výběrového řízení v souladu se zákonem ze dne 29. srpna 1997 o ochraně osobních údajů (Sbírka zákonů z roku 2002 č. 101, bod 926, ve znění pozdějších předpisů).“
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?