- 35 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Náplň práce: zpracování příchozích daňových dokladů, úzká spolupráce s účetním odd., zpracování nákupních objednávek v rámci operativního nákupu, komunikace s dodavateli, koordinace a vedení dokumentace, měsíční zpracování hlášení INTRASTAT, vedení a správa ročního výkazu o výdajích na ochranu životního prostředí, vedení výkazu o spotřebě paliv a energie, kontrola evidence náhradního plnění.
Požadujeme: aktivní znalost AJ/ NJ, znalost práce v MS Office, ekonomické a obchodní povědomí, zkušenosti a znalosti související s uvedenou pracovní náplní, zkušenosti z oblasti Automotive výhodou, zodpovědnost, pečlivost, časová flexibilita, odolnost vůči stresu.
Nabízíme: zázemí stabilní a rostoucí firmy, odpovídající zaškolení, menší pracovní kolektiv, možnost kariérního růstu a externích školení, stravenky 100 Kč/ den, 4 týdný dovolené a placené volno navíc, mzda dle zkušeností, nástup možný ihned.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?