- Plný úvazek
Náplň práce:
- ? Administrativní činnost spojená s nákupem materiálů
- ? Práce s informačním programem- vkládání dat
- ? Přejímání a organizace dodaného materiálu a jeho evidence
- ? Kontrola faktur- splatnosti, ceny,…
- ? Vystavování objednávek, navrhování kupních smluv
Požadujeme:
- ? Střední vzdělání s maturitou (zaměření na obchod a podnikání výhodou)
- ? Pracovní zkušenost v oblasti obchodu, výhodou (postupné zaučení)
- ? Znalost MS Office (Outlook, Powerpoint, Excel)
- ? Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
- ? Zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost, aktivní přístup.
- ? Řidičský průkaz skupiny B
Nabízíme:
- ? Motivující finanční ohodnocení.
- ? Zázemí české stabilní výrobní společnosti.
- ? Příjemné pracovní prostředí založené na důvěře.
- ? Firemní akce pro zaměstnance – vánoční večírek, firemní oslavy, dny pro zaměstnance.
- ? Benefity: 5 týdnů dovolené, více volna v době překážek na straně zaměstnance, příspěvek na stravování, závodní jídelna v prostorách společnosti, příspěvek na penzijní pojištění, Flexi pass, očkování proti chřipce, slevy na volání, na výrobky,…
- ? Možnost odborného růstu a osobního rozvoje, vzdělávací kurzy, školení, jazykové kurzy
- V případě zájmu nám neváhejte zaslat životopis a my Vás budeme kontaktovat.
- Nástup možný ihned.