- Plný úvazek

Jsme Globus, rodinná firma založená už v roce 1828. Zakládáme na poctivosti a férovosti, proto u nás zákazníci najdou kvalitní výrobky i služby. A totéž platí pro naše zaměstnance.
Pro naše oddělení výroby a prodeje pekáren hledáme novou asistentku.
Čeká vás práce s našimi firemními systémy, ve kterých budete zakládat data, zpracovávat veškeré podklady pro akce (korektury, vyhodnocení), letákové akce a marketingové účely, evidovat náklady, zpracovávat podklady inventur oddělení pekáren a spravovat docházku svých kolegů z oddělení.
Dále budete komunikovat s dodavateli technologického zařízení a s dodavateli surovin (SRN, ČR), připravovat podklady k jednání s dodavateli, zasílat objednávky dodavatelům a kontrolovat fakturace.
Jako správná asistentka budete mít také na starosti provozní organizaci oddělení (např. zajištění ubytování, sledování provozních nákladů atd.)
Hledáme člověka, kterého asistentská pozice bude bavit. Praxi s podobnou pozicí vítáme, ale můžete ji nahradit svou chutí a motivací do práce. Hledáme posilu, která bude skutečnou oporou oddělení a pokročile ovládá německý jazyk a MS Office (zejména Excel, Word, Outlook), Organizační schopnosti, komunikativnost, důslednost a samostatnost bereme pro tuto pozici jako samozřejmost.
Od nás pro Vás
Firemní kultura, kterou musíte zažít. 13 výplat v jednom roce. V prvních 3 letech Vám dny dovolené narůstají, po 3 odpracovaných letech máte celkem 25 dní dovolené, možnost vzdělávání.Příspěvek na stravování formou elektronických stravenek. Zvýhodněné volání i pro členy rodiny a příspěvek na penzijní připojištění.
Pozici obsazujeme jako zástup za rodičovskou dovolenou (3 roky).
Zajímavé? Rádi se podíváme na Váš životopis …
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?