Hledáte možnost uplatnit se v oboru, který Vás zajímá? Nemáte zatím moc zkušeností, ale chuť učit se a posouvat se dále ve své kariéře? Umíte německy a rádi byste si našli práci, která Vám přinese jistotu v této době? Zkuste naši juniorní pozici na oddělení centrálního nákupu.
Co bude náplní Vaší práce?
Díky tomu, že budete aktivně komunikovat napříč celou společností, máte šanci získat cennou praxi a zkušenosti. Budete řešit pracovní otázky s kolegy na centrálním nákupu, přijdete do kontaktu se zaměstnanci obchodních domů, budete jednat s marketingem a samozřejmě i s dodavateli. Zkušení kolegové Vám samozřejmě rádi pomůžou v začátcích.
Velkou část Vaší práce bude tvořit zavádění nového zboží do interního systému, kompletace podkladů od dodavatele (sortimentní karty, fotografie, montážní návody,…) a zpracovávání přehledů v excelových tabulkách.
Budete tvořit prvotní objednávky zboží pro obchodní domy, jejich potvrzování a následná kontrola dodání. Dále také změny cen zboží v systému dle rozhodnutí nákupčího. A celkově budete administrativní podporou nákupčího.
Co Vám nabízíme?
- Různorodé a stabilní zaměstnání v prosperující nadnárodní společnosti
- Zvyšování kvalifikace formou odborných školení
- Atraktivní zaměstnanecké slevy na nákup zboží z naší nabídky
- Věcné dary a finanční příspěvky při životních jubileích a pracovních výročích
- Progresivní nárůst dovolené až do délky 5 týdnů
- Stravenky
- Práci v dostupné lokalitě Praha – Zličín (5 min od metra)
- Parkování zdarma
- Přátelskou atmosféru na pracovišti a pomocnou ruku kolegů
- Parkování zdarma
Co Vám požadujeme?
- Juniorní zkušenosti a znalost administrativy
- Komunikativnost, svědomitost a zodpovědnost
- Dobrá znalost PC – práce s excelem
- Znalost NJ slovem a písmem
- Orientaci na dosahované výsledky
Pokud si myslíte, že by Vás práce u nás bavila, budeme se těšit na Váš životopis!