- 20 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pro našeho významného klienta, stabilní a rozvíjející se retailovou společnost, hledáme vhodné kandidáty/tky na pozici: asistent/ka nákupu.
Vaše náplň práce a zodpovědnosti:
Organizační a administrativní podpora nadřízeného
Komunikace se zahraniční centrálou
Každodenní komunikace se zahraničními dodavateli
Psaní obchodní korespondence
Překlady
Práce s daty (přehledy, reporty, prezentace)
Příprava podkladů a prezentací pro jednání
Práce na PC
Požadovaná kvalifikace, dovednosti a schopnosti:
SŠ/VŠ vzdělání
Praxi v délce 1 roku na asistentské pozici ve větší obchodní společnosti (FMCG)
Velmi dobrou znalost NJ, angličtina výhodou
Velmi dobré komunikační dovednosti
Příjemné a přátelské vystupování
Svědomitost, pečlivost, loajalita ke společnosti
Časová flexibilita
Znalost práce na PC – především balíček MS Office
ŘP sk.B – aktivní řidič
Náš klient nabízí:
Práci na HPP ve stabilní mezinárodní společnosti
Dobré platové ohodnocení
Možnost odborného i profesního růstu
Příjemné pracovní prostředí
V případě, že Vás náš inzerát zaujal a splňujete výše uvedené podmínky, zašlete nám svůj životopis na e-mailovou adresu: e-mail přes . Děkujeme Vám za projevenou důvěru nebo za doporučení/přeposlání dál!
Poskytnutí Vašich osobních údajů v zaslaném životopise (event. dalších písemnostech) bereme jako Váš souhlas s jejich zpracováním a uchováním v naší personální databázi.Pokud s výše uvedeným nebudete souhlasit, žádáme Vás, abyste nám tuto skutečnost neprodleně sdělil/a a my ihned po skončení konkurzu na danou pracovní pozici Váš životopis, včetně všech dalších podkladů, které jste nám zaslal/a, skartujeme.Tímto potvrzujeme, že Vaše údaje jsou považovány za přísně důvěrné a budou použity pouze společností Agentura Salvia, s.r.o. pro účely vyhledávání práce.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.