Nápň práce: – zpracování objednávek do zahraničí na základě interních požadavků
- komunikace s dodavateli, vlastní portfolio dodavatelů
- rozvíjení dobrých vztahů s dodavateli, vzájemná spolupráce
- kontrola stavu objednávek od jejich zadání až po jejich naskladnění
- komunikace s přepravními společnostmi, se skladem a ostatními odděleními
- řešení reklamací vůči dodavateli
- spolupráce a součinnost při zadávání předobjednávek, tvorba ceníků, formulářů, produktových karet
Požadavky: – samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost
- schopnost organizovat si každodenní pracovní činnost
- nutná velmi dobrá znalost práce s PC – MS World a MS Excel podmínkou
- nutná velmi dobrá znalost anglického jazyka slovem i písmem
- ochota učit se novým věcem
- praxe na odborné pozici výhodou
Nabízíme: – prátelský kolektiv, příjemné pracovní prostředí
- zajímavá a různorodá práce
- 25 dní dovolené
- plný úvazek na rok s možností prodloužení
- termín nástupu ihned, případně dle dohody
- změstnanecké nákupy za zvýhodněné ceny
- pravidelné firemní akce ( Teambuilding, grilovačky )
- káva na pracovišti zdarma
Způsob kontaktování zaměstnavatele: e-mailem e-mail přes