- 41 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
Bližší informace: Ing. Šárka Petrtýlová, tajemnice úřadu, tel.: zobrazit tel. číslo nebo Bc. Marcela Skalická, zástupce vedoucí odboru vnitřní správy, tel.: zobrazit tel. číslo
Uzávěrka přihlášek: do 11. 7. 2022; přihlášky doručené po tomto termínu nebudou do výběrového řízení zařazeny.
Místo a způsob předání: písemnou přihlášku s požadovanými doklady doručte osobně nebo poštou na podatelnu na adresu: Městský úřad Vítkov, odbor vnitřní správy, náměstí Jana Zajíce 7, 749 01 Vítkov v zalepené obálce s označením VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – REFERENT ODBORU VNITŘNÍ SPRÁVY NA DOBU URČITOU – neotvírat, s uvedením adresy podavatele.
Druh a charakteristika práce: referent odboru vnitřní správy.
Příjem a odesílání písemností, vedení evidence pošty a vedení podacího deníku prostřednictvím spisové služby. Příjem a odesílání dokumentů prostřednictvím veřejného přepravce a poštovního doručovatele.
Příjem a evidence datových zpráv prostřednictvím datové schránky města a předávání zpráv jednotlivým odborům. Plní funkci výpravny. Vedení evidence skladových karet a osobních karet zaměstnanců.
Obsluha telefonní ústředny. Podávání informací týkající se městského úřadu. Evidence příjmových pokladních dokladů a stvrzenkových bloků. Vedení skladu tiskopisů, kancelářských potřeb a úklidových prostředků. Vedení elektronické podatelny.
Zařazení: neúředník
Místo výkonu práce: Město Vítkov
Předpokládaný nástup: dle dohody po ukončení výběrového řízení
Předpokládaná délka pracovního poměru: 1 rok
Požadované vzdělání: ukončené střední vzdělání s maturitní zkouškou
Předpoklady pro vznik pracovního poměru: dle zákona č. 262/2006 Sb., Zákoník práce
Zaslané materiály budou uchazečům vráceny spolu s písemným vyrozuměním o výsledku výběrového řízení.
Platové zařazení: 7. platová třída, stupeň dle délky praxe (16980–24780,– Kč), v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, a možnost přiznání osobního příplatku dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení nebo nevybrat žádného uchazeče.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?