Referent/-Ka Odboru Vnitřní Správy

Vítkov
25.280 – 37.170 Kč

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Máme pro vás tisíce pracovních příležitostí, které čekají právě na vás:
Zobrazit všechny nabídky
Smluvní vztah

KO: Mgr. Jan Ambrož, správce IT, tel.: zobrazit tel. číslo nebo Ing. Šárka Petrtýlová, tajemnice MěÚ, tel.: zobrazit tel. číslo .

Druh práce: správce informačních, komunikačních technologií a operačních systémů

Charakteristika práce:

  • Zajišťuje funkčnost a bezpečnost provozování počítačových systémů, přebírání, ověřování, uvádění do provozu, nastavování parametrů, monitorování a diagnostika operačních systémů počítačů zpravidla jednouživatelských, řešení a odstraňování závad a chyb
  • Zajišťuje správu celého systému výpočetní techniky, funkčnost počítačové sítě v budovách městského úřadu a připojování uživatelů do této sítě, provádí optimalizaci a konfiguraci systémů, zálohování a obnovu dat na těchto systémech
  • Zajišťuje nová nastavení systémů při změnách projektu, řeší přístupová práva konkrétních uživatelů pro vstup do aplikací systémů výpočetní techniky, spravuje uživatelské účty, konfigurace PC pro připojení do sítě Internet, elektronickou poštu a datovou schránku města
  • Zpracovává návrhy na pořízení jednotného a navzájem kompatibilního programového vybavení
  • Zajišťuje smluvní vztahy s dodavateli programového vybavení, komunikuje s dodavatelskými subjekty v oblasti ICT a provádí dohled nad úkony provedenými dodavatelskými subjekty
  • Vede evidenci softwaru, zajišťuje jeho kontrolu a inventarizaci
  • Realizuje bezpečnostní strategii MěÚ, týkající se IS
  • Podílí se na tvorbě rozpočtu svého odboru a své kapitoly
  • Provádí úvodní proškolení nových zaměstnanců dle platných směrnic ICT
  • Spolupracuje na tvorbě organizačních a technických směrnic IS a zajišťuje jejich dodržování
  • Podílí se na výběru vhodného HW s důrazem na jeho kompatibilitu

Zařazení: Zaměstnanec – neúředník

Místo výkonu práce: Město Vítkov – Městský úřad Vítkov

Předpokládaný nástup: od 01.01.2024 nebo dle dohody po ukončení výběrového řízení

Pracovní poměr: na dobu určitou do 31. 12. 2024, s možností prodloužení na dobu neurčitou

Požadované vzdělání: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo v bakalářském studijním programu

Jiné požadavky:

  • znalost operačních systémů koncových stanic na platformě Microsoft Windows 10 a novějších
  • znalost serverových operačních systémů Windows Server 2016 a novějších
  • základní znalost OS Linux vítána
  • znalost hardware počítačů
  • znalost síťových protokolů výhodou
  • základní znalost relačních databází výhodou
  • znalost Microsoft Office 2010 a novějších
  • praxe a zkušenosti ve veřejné správě zejména v oblasti ICT výhodou
  • samostatnost, spolehlivost a vysoké pracovní nasazení
  • schopnost týmové i samostatné práce
  • řidičský průkaz skupiny B
  • dobré organizační, komunikační a analytické schopnosti

Povinné náležitosti písemné přihlášky uchazeče do výběrového řízení:

  • jméno, příjmení a titul uchazeče
  • datum a místo narození uchazeče
  • státní příslušnost uchazeče
  • místo trvalého pobytu
  • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana
  • datum a podpis uchazeče

K přihlášce uchazeč připojí:

  • životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
  • ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
  • telefonní kontakt a e-mail

Uzávěrka přihlášek: do 11.12.2023; přihlášky doručené po tomto termínu nebudou do výběrového řízení zařazeny

Místo a způsob předání: písemnou přihlášku s přesně uvedeným názvem výběrového řízení a požadovanými doklady doručte osobně nebo poštou na podatelnu na adresu: Městský úřad Vítkov, odbor vnitřní správy, náměstí Jana Zajíce 7, 749 01 Vítkov v zalepené obálce s označením „VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – REFERENT ODBORU VNITŘNÍ SPRÁVY – MĚÚ VÍTKOV – DOBA URČITÁ – NEOTVÍRAT“,
s uvedením adresy podavatele.

Další informace o výběrovém řízení naleznete na webových stránkách města https://www.vitkov.info
část praktické info

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o. | Manuvia Expert Recruitment CZ… | Dolní Benešov Dolní Benešov
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. listopadu
Ministerstvo práce a sociálních věcí | Ministerstvo práce a… | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • 33 280 – 40 070 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 14. dubna
Město Bystřice pod Hostýnem | Město Bystřice pod Hostýnem | Bystřice pod Hostýnem Bystřice pod Hostýnem
  • 26 600 – 37 170 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 4. prosince
Biskupství královéhradecké | Biskupství královéhradecké | Hradec Králové Hradec Králové
  • od 20 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 9. září
RD Rýmařov s. r. o. | RD Rýmařov s. r. o. | Rýmařov Rýmařov
  • od 16 200 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 16. prosince
PVS Group s.r.o. | PVS Group s.r.o. | Nepomuk, Plzeň-jih Nepomuk, Plzeň-jih
  • od 20 160 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 16. prosince
Mondi Bags Štětí a.s. | Mondi Bags Štětí a.s. | Štětí Štětí
  • od 20 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 17. prosince
ROBLON, s.r.o. | ROBLON, s.r.o. | Žďár nad Sázavou Žďár nad Sázavou
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 15. ledna

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

bezpečnost na dobu neurčitou na dobu určitou zájem zkušenost
Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT