- 30 000 – 33 400 Kč
- Plný úvazek
MĚSTO TIŠNOV VYHLAŠUJE VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ
pro obsazení pracovního místa referent odboru správních a vnitřních věcí.
Popis pracovní pozice:
Zajišťování chodu podatelny Městského úřadu Tišnov, zajišťování poskytování služeb v rámci systému CZECH POINT, vidimace a legalizace, plnění úkolů obecního úřadu obce s rozšířenou působností stanovené v § 4, písm. a) a b) zákona č. 21/2006 Sb., o ověřování shody opisu nebo kopie s listinou a o ověřování pravosti podpisu a o změně některých zákonů (zákon o ověřování) v platném znění.
Nástup dle dohody, nejlépe od 1.4.2017
Platové podmínky se řídí nařízením vlády č.564/2006 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění.
ZÁJEMCI SE MOHOU PŘIHLÁSIT DO 8.2.2017
písemně na adresu: MěÚ Tišnov, nám. Míru 111, 666 19 TIŠNOV nebo písemně na podatelnu MěÚ Tišnov do 8.2.2017 – do 17:00 hod., a to v zalepené obálce s textem: „Výběrové řízení – Referent Odboru správních a vnitřních věcí – NEOTEVÍRAT“ .
Další informace na http://www.tisnov.cz/vyberova-rizeni-2-x-referent-meu-tisnov

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.