Nástup možný ihned.
Popis činnosti:
Organizační zajišťování činnosti na úseku sekretariátu místostarostky a tajemnice. Zajišťování porad vedoucích odborů, vyhotovování zápisů z těchto porad, organizování časového rozvrhu místostarostky a tajemnice, příprava podkladů pro jednání místostarostky a tajemnice s jinými subjekty. Organizační zajištění zasedání zastupitelstva města, pořizování a zpracování zápisu a usnesení ze zasedání zastupitelstva města. Kompletování plnění úkolů jednotlivých odborů a interním auditem v rámci usnesení rady města, zastupitelstva města, vedení města a v rámci zápisů osadních výborů zastupitelstva města a zpracovávání materiálů do orgánů města. Výkon funkce dispečinku vozidel města.
Jedná se o pracovní poměr na dobu určitou cca 1 rok.
Požadované doklady:
- Profesní životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a
dovednostech a uvedení kontaktu,
- kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Lhůta pro podání přihlášky včetně příloh poštou: do 14.2.2018.
Osobní pohovor s uchazeči bude probíhat na základě podaných přihlášek a uchazeči budou telefonicky kontaktování. Pozvánky k osobnímu pohovoru nebudou zasílány