Referent/-Ka Odboru Vnitřní Správy Na Úseku Krizového Řízení, Obrany A Bezpečnosti

Vítkov
25.280 – 37.170 Kč
Smluvní vztah

KO: Ing. Adéla Pazderovát, tel.: zobrazit tel. číslo nebo Ing. Šárka Petrtýlová, tel.: zobrazit tel. číslo

Druh práce: referent na úseku krizového řízení, obrany a bezpečnosti

Charakteristika práce:

  • Krizové řízeni (chod „Pracoviště krizového řízení ORP“, správa orgánů krizového řízení)
  • Ochrana obyvatelstva (organizace systémů varování, evakuace, ukrytí, nouzového přežití)
  • Obranné plánování (aplikace obranné a branné legislativy na podmínky ORP, včetně obsluhy databází příslušných IS)
  • HOPKS – (aplikace legislativy hospodářských opatření pro krizové stavy na podmínky ORP – regulační opatření, nouzové plánování, humanitární pomoc, včetně obsluhy databází příslušných IS)
  • Utajované informace (vedení protokolů a správa UI – personální, fyzická, administrativní, technická bezpečnost)
  • Objektová bezpečnost (organizace vstupů, vjezdů, pohybu v objektech – zabezpečovací, požární a kamerové systémy)
  • Povodně – organizace a chod povodňových orgánů a jejich provázanost na orgány krizového řízení
  • Správa budov – příprava objektů MěÚ na chod v době mimořádných událostí a krizových stavů (správa výtahů, záložního zdroje el. energie, dokumentace organizace záchovného chodu úřadu – těsná provázanost na objektovou a fyzickou bezpečnost)
  • BOZP a PO – koordinace činností požárního technika a osoby odborně způsobilé v prevenci rizik – bez nutnosti držení osvědčení odborné způsobilosti pro oblast PO a BOZP
  • PO-JSDH – koordinace činností jednotky sboru dobrovolných hasičů města v režimu JPO II, správa dotačních titulů ve prospěch JSDH.

Místo výkonu práce: ORP Vítkov

Předpokládaný nástup: dohodou, po ukončení výběrového řízení

Požadované vzdělání: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu

Jiné požadavky:

  • samostatnost, spolehlivost, pečlivost, komunikativnost, zodpovědnost
  • uživatelská znalost práce na PC (MS Office, Internet)
  • řidičský průkaz skupiny B (řízení referentského motorového vozidla při pracovních cestách)
  • výhodou – praxe ve státní správě a samosprávě
  • orientační znalost zákona č. 500/2004 Sb., Správní řád, zákona č.240/2000 Sb. o krizovém řízení, zákona č. 241/2000 Sb. o hospodářských opatřeních pro krizové stavy, zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), zákoně č. 222/1999 Sb. o zajišťování obrany České republiky, zákoně č. 585/2004 Sb. o branné povinnosti a jejím zajišťování (branný zákon), zákoně č. 239/2000 Sb. o integrovaném záchranném systému a zákoně č. 412/2005 Sb., o ochraně utajovaných informací a o bezpečnostní způsobilosti.

Povinné náležitosti písemné přihlášky uchazeče do výběrového řízení:

  • jméno, příjmení a titul uchazeče
  • datum a místo narození uchazeče
  • státní příslušnost uchazeče
  • místo trvalého pobytu
  • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana
  • datum a podpis uchazeče

k přihlášce uchazeč připojí:

  • životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a o dovednostech týkajících se správních činností
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
  • ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, včetně dokladu o vykonání státní závěrečné zkoušky
  • telefonní kontakt a e-mail

Uzávěrka přihlášek: do 20. listopadu 2023, přihlášky doručené po tomto datu nebudou do výběrového řízení zařazeny.

Místo a způsob předání: písemnou přihlášku s přesně uvedeným názvem výběrového řízení a požadovanými doklady doručte osobně nebo poštou na podatelnu na adresu: Městský úřad Vítkov, odbor vnitřní správy, náměstí Jana Zajíce 7, 749 01 Vítkov v zalepené obálce s označením „VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – REFERENT ODBORU VNITŘNÍ SPRÁVY MĚÚ VÍTKOV – DOBA NEURČITÁ – NEOTVÍRAT“, s uvedením adresy podavatele.

Bližší informace o výběrovém řízení naleznete na webových stránkách města https://www.vitkov.info část úřední deska.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Olomouc Olomouc
  • Plný úvazek
včerejší
IKTUS, s.r.o. | IKTUS, s.r.o. | Zátor Zátor
  • 30 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
včerejší
Central Warehouse Solution s.r.o. | Central Warehouse Solution s… | Mošnov Mošnov
  • Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
  • Vhodné také pro rodiče
včerejší
Město Nový Jičín | Město Nový Jičín | Nový Jičín Nový Jičín
  • 33 280 – 49 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 30. srpna
AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby | AWP P&C Česká republika -… | Celá ČR Celá ČR
  • 30 000 – 33 400 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 29. srpna
nextbike Czech Republic s.r.o. | nextbike Czech Republic s.r.o. | Chválkovice, Olomouc Chválkovice, Olomouc
  • 37 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 28. srpna
Stolárna na statku s.r.o. | Stolárna na statku s.r.o. | Bílov, Nový Jičín Bílov, Nový Jičín
  • 30 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 28. srpna
SMS finance, a.s. | SMS finance, a.s. | Hodolany, Olomouc Hodolany, Olomouc
  • 60 000 – 100 000 Kč
  • Plný úvazek, Trainee program
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 27. srpna
Karamba Pizza s.r.o. | Karamba Pizza s.r.o. | Olomouc Olomouc
  • 38 000 – 48 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 27. srpna
Město Český Těšín | Město Český Těšín | Český Těšín Český Těšín
  • od 23 390 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. února
Statutární město Chomutov | Statutární město Chomutov | Chomutov Chomutov
  • 25 280 – 37 170 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. března
RD Rýmařov s. r. o. | RD Rýmařov s. r. o. | Rýmařov Rýmařov
  • od 16 200 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 16. prosince
PVS Group s.r.o. | PVS Group s.r.o. | Nepomuk, Plzeň-jih Nepomuk, Plzeň-jih
  • od 20 160 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 16. prosince
Mondi Bags Štětí a.s. | Mondi Bags Štětí a.s. | Štětí Štětí
  • od 20 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 17. prosince
ROBLON, s.r.o. | ROBLON, s.r.o. | Žďár nad Sázavou Žďár nad Sázavou
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 15. ledna

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Česká spořitelna, a.s., Česká pošta, s.p., Rex Concepts BK Czech s.r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, Deklarace odpovědného podnikání z. s., Trenkwalder a.s., Comac jobs s.r.o., Novitim s.r.o., Proveon, a.s., ARAMARK, s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., Správa železnic, státní organizace, ProfesKontakt, s.r.o., Ubbe s. r. o., Biskupství ostravsko-opavské, VKUS-BUSTAN s.r.o., IKTUS, s.r.o., Central Warehouse Solution s.r.o., Krajské ředitelství policie Olomouckého kraje, Město Nový Jičín, MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o., HAKUNA MATATA s.r.o., AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o., Bellmer Czech s.r.o., Alza.cz a.s., Randstad HR Solutions s.r.o., HOT-CHIP s.r.o., nextbike Czech Republic s.r.o., Broker Investment, s.r.o., Stolárna na statku s.r.o., MAXIS a.s., Partners Financial Services, a.s., Advantage Consulting, s.r.o., Tesco Stores ČR a.s., Lead - Project Advices s.r.o., SMS finance, a.s., Karamba Pizza s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., Petr Juriga

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Recepční, Referent / Referentka, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Dopravce / Dopravkyně, Kurýr / Kurýrka, Řidič / Řidička, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Číšník / Servírka, Kuchař / Kuchařka, Manažer / manažerka v gastronomii, Obsluha lidí, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Provozní / F&B Manager, Copywriter, Grafik / Grafička, Reklamní specialista / specialistka, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Pracovník / pracovnice ve službách, Projektant / Projektantka, Přípravář / Přípravářka, Rozpočtář / Rozpočtářka, Stavební inženýr / inženýrka, Stavební technik / technička, Provozní manažer / manažerka, Celník / Celnice, Policista / Policistka, Pracovník / pracovnice bezpečnostní služby, Pracovník / pracovnice ostrahy, Strážný / Strážná, Vrátný / Vrátná, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Marketingový analytik / analytička, Online marketing, Mzdový / mzdová účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Opava, Odry, Přerov, Celá ČR, Horka nad Moravou, Olomouc, Ostrava, Mošnov, Hranice, okres Přerov, Fulnek, Bílovec, Zátor, Přerov I-Město, Přerov, Hodolany, Olomouc, Nový Jičín, Velká Bystřice, Bruntál, Vsisko, Velký Týnec, Přívoz, Ostrava, Chválkovice, Olomouc, Bílov, okres Nový Jičín, Valašské Meziříčí, Moravská Ostrava, Ostrava, Město, Opava, Frýdek-Místek, Sedliště, okres Frýdek-Místek

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Co to je a jak vypočítat průměrný výdělek

Co to je a jak vypočítat průměrný výdělek

Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!

bezpečnost
Ohodnoťte práci a vyhrajte 4 měsíce předplatného zdarma

NETFLIX ZDARMA

Ohodnoťte práci a vyhrajte 4 měsíce předplatného zdarma

ZJISTIT VÍC