- Plný úvazek

NÁPLŇ PRÁCE: zodpovědnost za finanční řízení organizace – plánování, zpracování a sledování čerpání rozpočtu organizace, rozpočtu jednotlivých středisek a projektů, evidence přidělených finančních prostředků projektů, zodpovědnost za plnění závazků/finanční čerpání vyplývajících ze smluv z rozhodnutí o přidělení dotací, spolupráce s ředitelem Tylova domu (kontrola naplňování projektů z pohledu financí apod.), podílení se na přípravě projektů po ekonomické stránce – příprava rozpočtů do žádostí o dotace, příprava finančních podkladů pro statistické vykazování, finanční zprávy, účetní uzávěrky, audity, komunikace s orgány státní správy, poskytovateli dotací, vyhledávání a zajišťování nových individuálních a firemních klientů v rámci reklamního plnění, komunikace se stávajícími klienty, zpracování a aktualizace vnitřních předpisů a aktivní podílení se v oblasti ekonomického vedení organizace
POŽADUJEME: svéprávnost, výpis z trestního rejstříku
DÁLE POŽADUJEME: minimálně úplné středoškolské vzdělání ekonomického směru ukončené maturitní zkouškou, praxe v účetnictví 3 roky (praxe v účetnictví příspěvkové organizace výhodou), znalost podvojného účetnictví, schopnost aplikovat účetní principy, znalost základních předpisů týkajících se účetnictví příspěvkové organizace (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví a jeho prováděcí právní předpisy, zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, zákon č. 280/2009 Sb., daňový řád), samostatnost, aktivní přístup, zodpovědnost, pečlivost, kreativní přístup k práci, vysoké pracovní nasazení, odolnost vůči stresu, časová flexibilita, výborné komunikační, organizační a vyjednávací schopnosti, znalost účetních programů Helios, Flux výhodou
NABÍZÍME: zaměstnání ve stabilní příspěvkové organizaci s dlouholetou tradicí, flexibilní pracovní doba, příjemné pracovní prostředí a přátelský neformální kolektiv, možnost podílet se na tvorbě projektů, seberealizace a osobní rozvoj, možnost dalšího vzdělávání, služební mobilní telefon, notebook, osobní příplatek, stravenkový paušál
NÁLEŽITOSTI PÍSEMNÉ PŘIHLÁŠKY: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, místo trvalého pobytu, kontaktní údaje (adresu pro doručování, mailovou adresu, telefonní kontakt), datum a podpis uchazeče.
V přihlášce uveďte: Podáním přihlášky beru na vědomí skutečnost, že předávané osobní údaje jsou příspěvkovou organizací Tylův dům jako správcem osobních údajů zpracovávány na základě § 5 písm. a) zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a v souladu s tímto zákonem.
Použitelný vzor je přílohou tohoto oznámení.
K přihlášce je třeba připojit:
Písemné přihlášky zašlete v termínu do 22. srpna 2023 (datum doručení) na adresu: Tylův dům, Petr Cuper, Vrchlického 53, 572 01 Polička.
Přihlášku lze doručit i osobně do kanceláře Tylova domu, do 15.9.2023 do 17:00 hodin.
Přihlášku lze ve lhůtě doručit i do datové schránky ID weptmue.
Obálku označte heslem „VŘ – ekonom/účetní příspěvkové organizace“.
Ke stažení https://tyluvdumpolicka.cz/volna-mista/
NÁSTUP MOŽNÝ IHNED.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?