- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro seniory

NÁPLŇ PRÁCE: zodpovědnost za finanční řízení organizace – plánování, zpracování a sledování čerpání rozpočtu organizace, rozpočtu jednotlivých středisek a projektů, evidence přidělených finančních prostředků projektů, zodpovědnost za plnění závazků/finanční čerpání vyplývajících ze smluv z rozhodnutí o přidělení dotací, spolupráce s ředitelem Tylova domu (kontrola naplňování projektů z pohledu financí apod.), podílení se na přípravě projektů po ekonomické stránce – příprava rozpočtů do žádostí o dotace, příprava finančních podkladů pro statistické vykazování, finanční zprávy, účetní uzávěrky, audity, komunikace s orgány státní správy, poskytovateli dotací, vyhledávání a zajišťování nových individuálních a firemních klientů v rámci reklamního plnění, komunikace se stávajícími klienty, zpracování a aktualizace vnitřních předpisů a aktivní podílení se v oblasti ekonomického vedení organizace
POŽADUJEME: svéprávnost, výpis z trestního rejstříku
DÁLE POŽADUJEME: minimálně úplné středoškolské vzdělání ekonomického směru ukončené maturitní zkouškou, praxe v účetnictví 3 roky (praxe v účetnictví příspěvkové organizace výhodou), znalost podvojného účetnictví, schopnost aplikovat účetní principy, znalost základních předpisů týkajících se účetnictví příspěvkové organizace (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví a jeho prováděcí právní předpisy, zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, zákon č. 280/2009 Sb., daňový řád), samostatnost, aktivní přístup, zodpovědnost, pečlivost, kreativní přístup k práci, vysoké pracovní nasazení, odolnost vůči stresu, časová flexibilita, výborné komunikační, organizační a vyjednávací schopnosti, znalost účetních programů Helios, Flux výhodou
NABÍZÍME: zaměstnání ve stabilní příspěvkové organizaci s dlouholetou tradicí, flexibilní pracovní doba, příjemné pracovní prostředí a přátelský neformální kolektiv, možnost podílet se na tvorbě projektů, seberealizace a osobní rozvoj, možnost dalšího vzdělávání, služební mobilní telefon, notebook, osobní příplatek, stravenkový paušál
NÁLEŽITOSTI PÍSEMNÉ PŘIHLÁŠKY: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, místo trvalého pobytu, kontaktní údaje (adresu pro doručování, mailovou adresu, telefonní kontakt), datum a podpis uchazeče.
V přihlášce uveďte: Podáním přihlášky beru na vědomí skutečnost, že předávané osobní údaje jsou příspěvkovou organizací Tylův dům jako správcem osobních údajů zpracovávány na základě § 5 písm. a) zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a v souladu s tímto zákonem.
Použitelný vzor je přílohou tohoto oznámení.
K přihlášce je třeba připojit:
Písemné přihlášky zašlete v termínu do 22. srpna 2023 (datum doručení) na adresu: Tylův dům, Petr Cuper, Vrchlického 53, 572 01 Polička.
Přihlášku lze doručit i osobně do kanceláře Tylova domu, do 15.9.2023 do 17:00 hodin.
Přihlášku lze ve lhůtě doručit i do datové schránky ID weptmue.
Obálku označte heslem „VŘ – ekonom/účetní příspěvkové organizace“.
Ke stažení https://tyluvdumpolicka.cz/volna-mista/
NÁSTUP MOŽNÝ IHNED.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.