- 40 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
NÁPLŇ PRÁCE:
" kompletní zpracování účetní agendy obce (rozpočet, účetní závěrka, výkazy, rozpočtové opatření);
" evidence a správa majetku obce (pořizování, inventarizace, vyřazování majetku);
" vedení pokladny obce, správa příjmů a výdajů;
" příprava podkladů pro kontrolní orgány, zpracování podkladů pro audity a daňové přiznání;
" vedení spisové agendy a archivace účetních dokladů;
" komunikace s orgány státní správy, bankovními institucemi a dalšími partnery;
" administrace dotací, projektů a grantů;
" další administrativní a ekonomické úkoly spojené s chodem obecního úřadu.
POŽADUJEME:
" minimálně středoškolské vzdělání ekonomického zaměření (vysokoškolské vzdělání výhodou);
" zkušenosti s účetnictvím ve veřejné správě (např. znalost programu KEO4 nebo obdobného softwaru);
" orientace v právních předpisech týkajících se účetnictví, rozpočtových pravidel a majetku obcí;
" preciznost, zodpovědnost a schopnost samostatného rozhodování;
" výborné organizační a komunikační schopnosti;
" praxe na obdobné pozici ve státní správě nebo samosprávě výhodou;
" znalost práce na PC (MS Office, internet, e-mail).
NABÍZÍME:
" pracovní poměr na plný úvazek;
" stabilní zaměstnání v příjemném prostředí obecního úřadu;
" 25 dní dovolené;
" stravenkový paušál;
" příspěvky na dovolenou, ošatné a možnost bezúročné půjčky;
" možnost odborného růstu a vzdělávání;
" odpovídající finanční ohodnocení dle platových tarifů veřejné správy;
" další zaměstnanecké benefity.
PRVNÍ KONTAKT: Životopisy zasílejte na email: e-mail přes

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.