- Plný úvazek
Charakteristika vykonávané činnosti
- komplexní výkon činností obecného stavebního úřadu obce s rozšířenou působností dle zák. č. 183/2006 Sb. (stavební zákon), ve znění pozdějších předpisů (vydávání územních rozhodnutí, souhlasů a stanovisek, vydávání souhlasů s ohlášením stavby, stavební povolení, aj.), výkon činností dle zák. č. 184/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů,
o odnětí nebo omezení vlastnického práva k pozemku nebo stavbě
- plní funkci vedoucího zaměstnance dle zákona č. 262/2006 Sb. zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů
Místo výkonu práce Městský úřad Mělník
Platové zařazení a platové podmínky
11. platová třída (platové rozpětí 25 280 Kč – 37 170 Kč dle zápočtu let odborné praxe), příplatek za vedení a osobní příplatek – dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, a nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů
Pracovní poměr na dobu neurčitou
Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru
- státní občan ČR, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt dle § 65 a násl. zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky,
- dosažení věku 18 let,
- způsobilost k právním úkonům,
- bezúhonnost,
- ovládání jednacího jazyka,
- splnění dalších předpokladů stanovených zákonem č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech
a organizacích … (nevztahuje se na uchazeče narozené po 1. 12. 1971)
Kvalifikační předpoklady a požadavky zaměstnavatele:
- vysokoškolské vzdělání stavebního směru příp. architektonického nebo právnického,
- prokazatelný zájem o danou problematiku včetně její znalosti (dobrá orientace v oblasti správního a stavebního práva),
- velmi dobrá znalost práce s MS Office,
- samostatnost, spolehlivost a pečlivost,
- odpovědný přístup k plnění úkolů,
- schopnost týmové práce,
- dobré komunikační a organizační schopnosti,
- řidičské oprávnění skupiny B – aktivní řidič
Výhodou
- zkouška zvláštní odborné způsobilosti,
- praxe ve veřejné správě,
- zkušenost s řízením pracovního kolektivu
Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti
jméno, příjmení a titul uchazeče – datum a místo narození – státní příslušnost – místo trvalého pobytu – číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana) – název funkce, o kterou se uchazeč uchází – datum a podpis uchazeče
K přihlášce uchazeč připojí tyto doklady
- životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech,
- motivační dopis,
- úředně ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
- osvědčení a čestné prohlášení dle zákona č. 451/1994 Sb. (nevztahuje se na uchazeče narozené po 1. 12. 1971),
- koncepci řízení oddělení v celém rozsahu výše uvedené působnosti (max. 5 normostran vč. PowerPoint prezentace)
Lhůta pro podání přihlášky do 7. 11. 2022 – 10:00 h
Způsob podání přihlášky
obálku označenou „Výběrové řízení na funkci vedoucí oddělení stavebního řádu a územního rozhodování – NEOTVÍRAT“ zaslat na adresu: Městský úřad Mělník, nám. Míru 51, 276 01 Mělník nebo předat osobně na podatelnu městského úřadu
Zpracování a uchování přihlášky s doklady
Přihláška a požadované doklady k výběrovému řízení budou zpracovány a uchovávány v souladu s NAŘÍZENÍM EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) 2016/697.



