- 30 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek

Jsme personálně poradenská společnost a na českém trhu působíme více než 25 let. Jsme členem skupiny SYNERGIE Group, 5. největší evropské společnosti poskytující personální poradenství a služby od roku 1969. Máme centra v Chebu, Praze, Brně a Bratislavě, kde nabízíme komplexní náborový servis od agenturního zaměstnávání, vyhledávání do kmene, direct search až po executive search.
Hledáme zkušeného a inspirativního Store Manažera pro mezinárodní premium fashion brand pro Flagship Store v Praze. Dokážete vést tým s nadšením a být skutečným vzorem jak pro zaměstnance, tak pro zákazníky? Jste rozený lídr, který umí motivovat, přinášet výsledky a zároveň udržovat vysokou úroveň zákaznického servisu? Pak hledáme právě vás!
Co bude běžnou náplní každého vašeho dne?
Vedení prodejny: Plná odpovědnost za každodenní chod prodejny.
Týmová spolupráce: Vedení týmu 6–10 lidí, zajištění jejich motivace a rozvoje.
Analýza a optimalizace: Sledování prodejních cílů, analýza výsledků a pravidelné reportování KPI.
Perfektní zákaznický servis: Zajištění, aby prodejna nabízela špičkový zážitek všem zákazníkům.
Reprezentace značky: Buďte tváří naší značky a sdílejte s námi její hodnoty.
Co vám pomůže k tomu, abyste ve své roli byli skvělí?
Zaškolení pro úspěšný start
Nový pracovní oděv 8× ročně
Individuální well-being program – až 16 individuálních terapií zdarma ročně
Co dále může podpořit vaši spokojenost?
Měsíční bonus 10% při dosažení cílů
Placené přestávky
Dobrovolnické a společenské akce – zapojte se do komunitních aktivit a užijte si pohodové chvíle s kolegy
Dárky při významných životních událostech (svatba, narození dítěte)
Global paid leave program – více placeného volna v těžkých životních situacích
Benefity, které mohou mít vliv na vaše životní náklady:
40% sleva na produkty společnosti
700 Kč měsíčně ve formě flexi passů
Stravenky v hodnotě 120 Kč/ směna
Životní pojištění
Jaký by měl být váš profesní profil?
Český jazyk na úrovni rodilého mluvčího
Anglický jazyk na vysoké komunikační úrovni (anglické hovory jsou na denním pořádku)
Zkušenosti na pozici Store Manažera
Silné vůdčí schopnosti: Schopnost motivace a vedením týmu
Analytické myšlení: Sledování a vyhodnocovaní KPIs
Práce s MS Office, znalost systémů Workday a Kronos výhodou
Připojte se k nám a buďte součástí úspěchu!
Pokud máte chuť vést vlastní prodejnu a posouvat její výsledky stále dál, zašlete nám své CV a přidejte se k nám!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?