- 50 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Dokážete pracovat pod vysokým pracovním tempem a stresem?
Jste komunikativní, precizní, spolehlivá osobnost?
Máte již předešlé zkušenosti na obdobné pozici?
Pokud ano, máme pro Vás skvělou pracovní příležitost. Pro výrobní společnost v blízkosti Olomouce v současnosti obsazujeme pozici Hlavní účetní.
Jaká bude Vaše náplň práce?
- Dohled nad kompletním vedením účetnictví, vedení týmu účetních
- Budete mít na starosti daňovou evidenci - zpracovávání daňových přiznání, statistických výkazů jako například DPH a podobně
- Budete pracovat na pravidelných uzavírkách, auditech
- Vaším úkolem bude věcná a daňová kontrola správnosti dokladů, sledování pohledávek, jednání s dlužníky
- Budete komunikovat s kontrolními úřady, vést příslušnou administrativní agendu
Jaké předpoklady musíte splňovat?
- SŠ vzdělání
- Prokazatelné předešlé zkušenosti na vedoucí pozici
- Znalost podvojného účetnictví, účetních a daňových předpisů
- Znalost němčiny nebo angličtiny pro e-mailovou komunikaci s mateřskou společností
- SAP výhodou
Co přinese pracovní pozice Vám?
- Možnost pracovat ve stabilní nadnárodní společnosti
- Získáte pružnou pracovní dobu
- Možnost dalšího vzdělávání či rozvoje
- Po prvním roce ve společnosti získáte 13. a 14. plat, 5 týdnů dovolené, penzijní připojištění, smlouvu na dobu neurčitou
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?