- Plný úvazek
O nás
V recepci naší kanceláře na Pražského povstání bychom rádi přivítali novou kolegyni/kolegu. Jsme personální agentura, pracovní agenda se tedy týká především podpory v administrativě, office managementu a týmové podpory recruitment týmů.
Náplň práce:
- Administrativní a organizační zabezpečení fungování kanceláře a recepce
- Prvotní kontakt s klienty a návštěvami
- Organizační zabezpečení obchodních jednání a jiných akcí (rezervace místností, občerstvení) včetně přípravy podkladů
- Evidence pošty, faktur a smluvní dokumentace
- Administrativní podpora managementu skupiny Manuvia
- Správa a organizace kalendářů manažerů
- Zajišťování nezbytností kolem služebních cest (jízdenky, letenky, rezervaci ubytování..)
- Příprava reportů pro jednotlivé týmy
- Office management
- a jiné ad-hoc úkoly
Co od Vás očekáváme:
- Minimálně ukončené středoškolské vzdělání
- Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni, občas jistě využijem
- Vítáme zkušenosti na obdobné pozici
- Proklientský přístup, reprezentativní vystupování a úsměv na tváři :-)
- Samostatnost a pečlivost
- Prokazatelnou znalost nástrojů sady MS office (excel, word, outlook)
- Dynamickou osobnost a časovou flexibilitu
- ŘP skup. B
Co Vám můžeme nabídnout:
- Možnost rozvíjet se v mezinárodním prostředí skupiny Manuvia
- Místo pracoviště v kancelářích na Pražského povstání (metro C)
- 24 dní dovolené a 2 dny Sick days
- Stravenkový paušál
- Možnost pořídit si Multisport kartu
- Možnost pořídit si zvýhodněný mobilní tarif
- a samozřejmě Vás vybavíme služebním mobilním telefonem a notebookem
Benefity
- Dovolená navíc
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na mobilní tarif
- Přátelské prostředí



