- 30 000 – 60 000 Kč
- Zkrácený úvazek
Jsme česká personální a poradenská agentura a specializujeme se na výběr zaměstnanců / recruitment, psychodiagnostické testy uchazečů o práci i stávajícího personálu, outsourcing / agenturní zaměstnávání a personální poradenství na území celé ČR. Pro naše mezinárodní klienty obsazujeme vysoce specializované pracovní pozice i mimo hranice ČR, tj. v PL, HU, A, SK.
Hledáme pečlivou administrativní podporu do obchodního oddělení. Budete podporou obchodních zástupců a budete komunikovat s klienty a a dodavateli ve společnosti, která se zabývá stavební technikou.
Nejedná se o obchodní pozici, pouze o administrativu. Práce je vhodná i pro absolventy!
✔ Zájem o dlouhodobou spolupráci
✔ Zájem pracovat v technicky zaměřené společnosti a podporovat obchodní oddělení, vztah k administrativní práci včetně základní fakturační činnosti
✔ Angličtinu alespoň na základní úrovni (min. písemná forma a pro orientaci v dokumentech, nebát se mluvit)
► Podpora obchodních zástupců - řešení obchodních případů od A do Z
► Zpracování poptávek, vytváření cenových nabídek, tvorba obchodních smluv dle vzorů
► Přijímání informací od prodejců o rozjednaných či uskutečněných obchodech
► Zasílání objednávek dodavatelům, kontakt v případě komplikací
► Fakturace
► Podpora kanceláře, komunikace s mateřskou centrálou
✔ Dlouhodobou spolupráci na HPP
✔ Práci v 4-členném kolektivu
✔ Stávající kolegyně Vás plně zaučí, budete mít stejnou náplň práce
✔ Firemní benefity – sick days, stravenky, vzdělávací kurzy a školení, firemní akce, multisportka
✔ Nástup možný ihned
✔ Práci vhodnou i pro absolventy
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?