- 65 000 Kč
- Plný úvazek

Jsme česká personální a poradenská agentura a specializujeme se na výběr zaměstnanců / recruitment, psychodiagnostické testy uchazečů o práci i stávajícího personálu, outsourcing / agenturní zaměstnávání a personální poradenství na území celé ČR. Pro naše mezinárodní klienty obsazujeme vysoce specializované pracovní pozice i mimo hranice ČR, tj. v PL, HU, A, SK.
✅ Máte zájem o vedení a koordinaci projektů ve vývojovém oddělení výrobní společnosti?
✅ Umíte komunikovat se zákazníkem a dokážete se postarat o hladký průběh projektu?
✅ Máte SŠ/VŠ vzdělání technického směru?
✅ Domluvíte se anglicky?
👉 vedení projektu od A-Z, řízení projektů v konstrukčním oddělení, koordinace týmu
👉 komunikace se zákazníkem a dalšími odděleními ohledně projektové dokumentace, podílení se na vývoji, změnách požadavků apod.
👉 zajistíte včasné dodání dokumentů, výkresů k projektům
👉 plánování a kontrola průběhu projektů
👉 budete reportovat zákazníkovi i vedení a účastnit se meetingů
👉 komunikace s dalšími odděleními - nákup, kvalita, konstrukce, výroba
👉 kontrola plnění rozpočtu na projektech
👉 vyjednávání změn projektu, požadavků a lhůt
✔️ SŠ nebo VŠ vzdělání technického zaměření, orientaci ve výkresové dokumentaci
✔️ zkušenosti s řízením projektu ve vývoji či výrobě - výhodou
✔️ znalost AJ na komunikativní úrovni
✔️ organizační dovednosti, velmi dobrý time management, zodpovědnost za svěřené úkoly a týmového ducha
✔️ na mzdu, která bude odpovídat Vašim zkušenostem a také pravidelné čtvrtletní a pololetní prémie
✔️ 5 týdnů dovolené
✔️ příspěvek na dojíždění, kafeterii, penzijko, Multisportku
✔️ za obědy ušetříte ve firemní kantýně nebo dostanete příspěvek na stravování
✔️ na flexibilní pracovní dobu a možnost čerpání Homeoffice
✔️ práci u velmi atraktivního zaměstnavatele v oblasti leteckého průmyslu
✔️ práci ve fajn kolektivu a možnost profesního růstu
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?