Právník/Právnička

Olomouc
26.600 – 37.170 Kč

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Statutární město Olomouc hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

Výběrová řízení č. 2024/48
Druh práce: právo v životním prostředí, ochrana složek životního prostředí a kontrola jejich dodržování, vedení přestupkového řízení za jejich porušování v působnosti odboru životního prostředí Magistrátu města Olomouce zařazených v odboru životního prostředí.
Pracovní poměr: doba neurčitá
Co Vám můžeme nabídnout:

  • zaškolení zkušeným mentorem po dobu 3 měsíců,
  • příjemné pracovní prostředí,
  • přátelský kolektiv,
  • příspěvek na stravné,
  • příspěvek na penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření,
  • Flexi Passy,
  • příspěvek na volnočasové pohybové aktivity,
  • možnost jednorázové sociální výpomoci,
  • bezúročné zápůjčky k překlenutí tíživé finanční situace,
  • možnost zapůjčení služebního vozidla k soukromým účelům,

Bližší specifikace pracovní činnosti:

  • výkon přestupkové agendy Odboru životního prostředí
  • ochrana složek životního prostředí (právo v životním prostředí)
  • úkony plynoucí z Jednotného environmentálního stanoviska (JES přestupky, tzn. skutková podstata přestupku podle § 17 zákona o JES) ve vztahu k státní stavební správě ponechané na obcích
  • zajistí právní úkony vyplývající ze samosprávných činností odboru

Zákonné předpoklady:

  • státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice,
  • dosažení věku 18 let,
  • způsobilost k právním úkonům,
  • bezúhonnost,
  • znalost jednacího jazyka.

Požadovaná kvalifikace: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu.
Obor: právo v životním prostředí.
Praxe v agendě výhodou.
Jiné požadavky:

  • velmi dobrá znalost práce na PC (MS Office),
  • schopnost koncepční a samostatné práce,
  • adaptabilita a analytické schopnosti,
  • dobré organizační a komunikační schopnosti,
  • flexibilita,
  • schopnost jednat s lidmi,
  • ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům.

Přihláška – uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat:
(Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.)

  • jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem,
  • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
  • název pozice, o kterou se ucházíte, a číslo VŘ,
  • datum a vlastnoruční podpis uchazeče.

K přihlášce je nutno přiložit:

  • strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
  • ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Lhůta pro podání přihlášky: 6. 5. 2024 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty – později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení)

Způsob podání přihlášky:

  • poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc),
  • datovou schránkou (ID: kazbzri),
  • osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583).

Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním a právním.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.