Právník/Právnička

Pracovní poměr práce na plný úvazek
Smluvní vztah jiný
Lokalita Olomouc
Firma Statutární město Olomouc
Kategorie Právní služby a soudnictví, Právní specialista / specialistka
Hrubá mzda 26.600 – 37.170 Kč
Kontakt Právník/Právnička, zobrazit tel. číslo

Výběrová řízení č. 2024/48
Druh práce: právo v životním prostředí, ochrana složek životního prostředí a kontrola jejich dodržování, vedení přestupkového řízení za jejich porušování v působnosti odboru životního prostředí Magistrátu města Olomouce zařazených v odboru životního prostředí.
Pracovní poměr: doba neurčitá
Co Vám můžeme nabídnout:

  • zaškolení zkušeným mentorem po dobu 3 měsíců,
  • příjemné pracovní prostředí,
  • přátelský kolektiv,
  • příspěvek na stravné,
  • příspěvek na penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření,
  • Flexi Passy,
  • příspěvek na volnočasové pohybové aktivity,
  • možnost jednorázové sociální výpomoci,
  • bezúročné zápůjčky k překlenutí tíživé finanční situace,
  • možnost zapůjčení služebního vozidla k soukromým účelům,

Bližší specifikace pracovní činnosti:

  • výkon přestupkové agendy Odboru životního prostředí
  • ochrana složek životního prostředí (právo v životním prostředí)
  • úkony plynoucí z Jednotného environmentálního stanoviska (JES přestupky, tzn. skutková podstata přestupku podle § 17 zákona o JES) ve vztahu k státní stavební správě ponechané na obcích
  • zajistí právní úkony vyplývající ze samosprávných činností odboru

Zákonné předpoklady:

  • státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice,
  • dosažení věku 18 let,
  • způsobilost k právním úkonům,
  • bezúhonnost,
  • znalost jednacího jazyka.

Požadovaná kvalifikace: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu.
Obor: právo v životním prostředí.
Praxe v agendě výhodou.
Jiné požadavky:

  • velmi dobrá znalost práce na PC (MS Office),
  • schopnost koncepční a samostatné práce,
  • adaptabilita a analytické schopnosti,
  • dobré organizační a komunikační schopnosti,
  • flexibilita,
  • schopnost jednat s lidmi,
  • ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům.

Přihláška – uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat:
(Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.)

  • jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem,
  • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
  • název pozice, o kterou se ucházíte, a číslo VŘ,
  • datum a vlastnoruční podpis uchazeče.

K přihlášce je nutno přiložit:

  • strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
  • ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Lhůta pro podání přihlášky: 6. 5. 2024 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty – později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení)

Způsob podání přihlášky:

  • poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc),
  • datovou schránkou (ID: kazbzri),
  • osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583).

Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním a právním.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.

Zobrazit výpis pracovních nabídek
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

  • Olomouc
  • Statutární město Olomouc
  • 26 600 – 37 170 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 20. dubna

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Krajský soud v Ostravě, Statutární město Olomouc

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Buďte nejpřipravenějším kandidátem na pohovoru!

Buďte nejpřipravenějším kandidátem na pohovoru!

Pojďme se připravit na pracovní pohovor. Po přečtení tohoto článku budete znát odpovědi na všechny své otázky - jak se připravit na pracovní pohovor, jaké zvolit oblečení, jak dlouho pracovní pohovor trvá.

Diskriminace na pracovišti - příklady a jak se bránit

Diskriminace na pracovišti - příklady a jak se bránit

Všichni jsme o diskriminaci slyšeli. Pojďme si vysvětlit, co to diskriminace je, jaké nejčastější typy diskriminace existují. Ukážeme si konkrétní příklady. Vysvětlíme si tři kroky, kterými se můžete proti diskriminaci bránit. A na závěr si řekneme, co diskriminace není.

Kdy máte nárok na odstupné a v jaké výši?

Kdy máte nárok na odstupné a v jaké výši?

Poradíme vám, kdy máte nárok na odstupné dle zákoníku práce. Jak se počítá výše odstupného, jaké se odvádějí povinné odvody. Vše si ukážeme na konkrétních příkladech. V článku naleznete i případy, kdy nárok na odstupné nevzniká, nebo zaniká.

Top 20 ATS systémů, které hýbou HR

Top 20 ATS systémů, které hýbou HR

Systémů pro podporu náborů, takzvaných ATS (anglická zkratka “Applicant Tracking System”), či jim podobných, najdete na současném trhu nepřeberné množství. Všechny tyto softwary spojuje společný cíl - vylepšit administrativní a náborové procesy ve firmách tak, aby byly rychlé, efektivní a ušetřily personalistům čas. Jak vybrat ten, který bude nejvíce vyhovovat požadavkům vaší firmy vám v tomto článku sice neporadíme, ale najdete v něm praktický přehled nejznámějších náborových aplikací či softwarů, který aktuálně trh nabízí.

Novinářské syndikáty a asociace - na koho se obrátit při sdílení pracovních témat

Novinářské syndikáty a asociace - na koho se obrátit při sdílení pracovních témat

Pokud potřebujete sdílet pracovní témata s veřejností, jako jsou zajímavá data nebo stížnosti na bezpráví, je dobré mít kontakty na přední profesní novinářské organizace. Ty vám mohou pomoci získat pozornost pro vaše záležitosti. V našem článku představujeme pět nejúčinnějších organizací, se kterými se vyplatí navázat spolupráci.

Zaměstnávání osob se zdravotním postižením

Zaměstnávání osob se zdravotním postižením

Zaměstnávání osob se zdravotním postižením je důležité nejen pro sociální společnost, ale i pro vaši firmu. Ukážeme vám i jiné než jen finanční výhody. Pokud nemůžete osoby se zdravotním postižením zaměstnávat, představíme vám možnosti, jaké máte, abyste nemuseli odvádět částky do státního rozpočtu. Ukážeme vám, jaké jsou klíčové výhody zaměstnávání lidí s postižením. Abyste měli všechny informace, připojíme i nejčastější chyby zaměstnavatelů při zaměstnávání postižených, a rady, jak se těmto chybám vyhnout.

Jednoduché ukončení dohody o pracovní činnosti

Jednoduché ukončení dohody o pracovní činnosti

Uzavřeli jste se zaměstnavatelem dohodu, kterou chcete ukončit? Povíme si vše o ukončení dohody o pracovní činnosti. Kdy můžete podat výpověď z dohody o pracovní činnosti, kdy můžete zaměstnavatele požádat o podepsání dohody o ukončení dohody o pracovní činnosti a kdy máte právo podat okamžité zrušení dohody o pracovní činnosti.

Kuriózní i nejžádanější zaměstnanecké benefity a daně

Kuriózní i nejžádanější zaměstnanecké benefity a daně

Některé benefity jsou dnes již standardem. Pojďme se podívat na ty nejžádanější zaměstnanecké benefity, a jaké kuriozní benefity se poskytují ve světě. Nezbytnou součástí je i daňové hledisko, které rozebereme na konci tohoto článku.

Vše, co potřebujete vědět o rodičovské dovolené

Vše, co potřebujete vědět o rodičovské dovolené

S námi získáte základní přehled o tom, jak dlouho trvá rodičovská dovolená, kdy končí rodičovská dovolená, jak se vypočítává a jak správně postupovat při jejím ukončení. Přidáme také užitečné informace, jak zajistit hladký návrat do zaměstnání po rodičovské dovolené.

Inspekce práce - jak probíhá kontrola

Inspekce práce - jak probíhá kontrola

Státní úřad inspekce práce provádí pravidelné plánované kontroly i kontroly na základě podnětů od zaměstnanců, aby zjistil, jaký je skutečný stav v prověřované oblasti, a v případě zjištění nějakého pochybení má pravomoc nařídit zaměstnavateli pochybení odstranit. Zjistěte, jak probíhá kontrola inspekce práce, jaké mohou být pokuty a za co zaměstnavatelé pokuty nejčastěji dostávají.

AJ Bor činnost ČR den doba dodržování domov dopis druh EU evidence horní HR ISO IT kvalifikace lhůta Lom Luže měsíc místo Most možnost narození obsah Office Olomouc pec penzijní připojištění pojištění postup poštovní povolení pozice požadavky práce pracovní pracovní činnost pracovní činnosti pracovní poměr pracovní prostředí právník právo praxe prostředí připojištění příspěvek řízení služební SOU specifika spoření stravné strukturovaný životopis školení uchazeč vedení vhodné volno výkon vyšší vzdělání zaměstnání zapůjčení znalost životopis agendy činnosti daný dovednost finanční jazyk kolektiv komunikační kontakt kontrola kov lhůty mentor města název obor odbor odborný oddělení ochrana osobní PC penzijní personální poměr pomoc PR právní právnička program prohlášení průvodní přátelský předpoklad příjemné příjemné pracovní prostředí příslušník půjčení půjčky ruční schopnost schopnosti situace slané sociální stav stavební údaj výběr výběrové řízení vztah způsobilost životní

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena