- 35 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Jsme Globus, rodinná firma založená už v roce 1828. Zakládáme na poctivosti a férovosti, proto u nás zákazníci najdou kvalitní výrobky i služby. A totéž platí pro naše zaměstnance.
Hledáme zkušeného „maloobchoďáka“ na pozici podpora prodeje pro hypermarkety Globus, který bude mít za úkol zvyšovat obchodní výsledky a zlepšovat procesy na našich hypermarketech. Hledáme člověka, který má několikaletou praxi s vedením obchodu nebo většího týmu a dokáže se efektivně přizpůsobit dynamickému prostředí maloobchodu, implementovat nové trendy. Na této pozici budete zejména rádcem a pomocníkem pro ředitele hypermarketů a vedoucí oddělení pro sortimentní kategorii suchých potravin.
Náplň práce bude zahrnovat:
- Aktivní podporu prodeje a správu sortimentu
- Podpora při plánování marketingových akcí a podpůrných kampaní
- Rozvoj a realizaci prodejních strategií na hypermarkety
- Zajištění efektivity procesů a optimalizace výkonnosti hypermarketů
- Hledání nových trendů
- Vedení projektů
- Účast na poradách týkající sortimentu potravin
- Spolupráce napříč odděleními (marketing, sortimentní management, Space Planning, Store Planning apod.)
- Pravidelné návštěvy našich hypermarketů
Spolehnout se můžete na:
● Férovou mzdu
● Smlouvu na dobu neurčitou
● Mzdu, která vám přistane na účtu vždy 11. den v měsíci
● Před Vánoci 13. mzdu, která v tomto období přichází nejvíc vhod
● Po třech letech 25 dní na zasloužený odpočinek
● Příspěvek na penzijní připojištění 6000,- Kč ročně
● Příplatky za víkendy nad rámec zákona
● Stravenky v hodnotě 109,- Kč
● Zaměstnaneckou slevu 10 % na celý nákup
● Čisté a velké zázemí
● Možnost zvýhodněného volání a datové tarify
● Partnerskou slevu v síti lékáren Dr. Max
Pokud máte zájem stát se součástí našeho týmu a pomoci nám rozvíjet naše hypermarkety, neváhejte a pošlete nám svůj životopis s motivačním dopisem. Těšíme se na Vaši odpověď!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?