- Plný úvazek
Pracoviště: Čajkovského 4235/47, 695 01 Hodonín. Náplň práce: kompletování nabídek všech dokumentů požadovaných investorem/zadavatelem, zpracování oslovujících dopisů, upravování tabulek, zpracování rozpočtů, založení nabídek v interním podnikovém systému SAP/EAP, evidence portfolia zákazníků, obchodních partnerů, zpracování referenčních listů, zápis a evidence příchozích poptávek, hlídání příchozí pošty, reporting, účast na obchodních poradách a pořizování zápisů z porad atd.
Požadujeme: středoškolské vzdělání ekonomického nebo technického směru, středně pokročilá znalost práce s PC, MS Office- Word, Excel – úprava, kontrola čísel, znalost AJ nebo NJ na komunikativní úrovni, příjemné vystupování a komunikativnost, velmi dobré organizační schopnosti, schopnost technického myšlení vítána. Samostatnost, spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost, ochotu učit se nové věci. Zkušenosti a praxi v administrativní činnosti a na pozici asistentky výhodou. Kontakt na tel. zobrazit tel. číslo , na mail: e-mail přes , www.airtechnology.cz